Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Synes dere det er greit? Hvor gamle er barna? Tenker på dere som foreldre ja, ikke andre:)
Mamsen86 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ja :-) Hun er 20 mnd, og jeg eeeeeeelsker å få nuss på munnen fra henne!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Nuss på munnen er gøy, 2åringen min vil ha masse nuss.. Hehe.. Lille jenta får også nuss, men kysser jo ikke på samme måte som med sambo, hihi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Jeg får nuss, men av og til får jeg litt mer enn forventet.. Han er fæl til å stikke tunga ut. Det blir litt for mye av det gode til tider Han er 13 mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Nei, for meg føles det feil. Er ikke vant med å få det av mine foreldre heller, kan aldri huske å ha opplevd det... Jeg koser og nusser på kinnet, i halsgropen, på magen, på tærne osv, men ikke på munnen.
Gifteklar:0)) Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Ja jeg jør det. Fikk en følelese nå om at det ikke er bra?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Vi gjør det med vår, men er redd for at det er å tråkke over en grense! H*n er 8 mnd. Denne usikkerheten bunner kanskje i at jeg ble misbrukt som barn selv, er så redd for å tråkke over noen grenser ovenfor babyen vår. Er så redd for at noen skal oppfatte det feil. HI
tante grusom master of law Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Ja jag gjør det, og synes det er veldig koselig å få nuss tilbake! De som forbinder dette med noe sexuelt har seriøse problemer, men jeg synes ikke det angår meg. Barn har ikke noe med seksualitet å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Jeg forbinder det overhodet ikke med noe seksuelt! Men jeg gjør det likevel ikke, skjønner bare ikke hvorfor man skal kysse en baby på munnen.... Selvfølgelig koser jeg ungen neste ihjel, og nusser som bare det, f.eks på kinnet, men har aldri forstått dette med å kysse et lite barn på munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Er det feil? Jada, guttungen i huset får nuss på munnen... kanskje ikke så mye nå som før, men han kan lett komme bort å gi meg en nuss liksom... Hjemme fikk jeg nuss på munnen av pappa til jeg selv ikke ville ha lengre... var vell ca 10... mamma var laaaangt ifra kosete, så det savnet jeg faktisk der... Lurer på om fokuset på pedofili er overdrevent om dagen altså... skal jo være forsiktig med alt mann gjør jo!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Nusser han ofte jeg.=) Er så koselig atte.. Min mor gjorde alltid med meg,til jeg var ganske stor.. Ikke pappa da,det hadde vel heller blitt litt rart:=S har som sagt en gutt,så lenge han er baby gjør jeg det. Liten nuss på munnen er det ikke noe galt med i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 Ja, jeg tror dette fokuset på overgrep har gjort det til at jeg blir i tvil om det er rett! Er jo redd for at noen skal tolke mine kjærtegn og kjærligheten (nuss på munnen) til min baby som overgrep, eller det å tråkke over babyens grenser. HI
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Nei det gjør jeg ikke! Koser mye, men kysse barn på munnen synes jeg er feil. Men jeg tenker mest på bakterier da...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 Enig med anonym over her. Jeg gjør det ikke. Overhodet ikke seksuelt, men ekkelt lell!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 da jeg jobba i b.hage sto jeg å holdt ei lite jente som just var fylt to. plutselig så nussa hun meg på munnen. når de gjør det mye hjemme så gjør de det vel med hvem som helst. jeg syns det ble veldig rart. sa det til de andre som jobba der å de sa bare: nææ så søtt å smilte
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 Doink. Selvfølgelig smaskes det på munnen! Hvorfor ikke, liksom? Er det alltid seksuelt betont når dere kysser mannen deres? Trodde ikke det nei. Kyss kan være helt daglidags, det. Jeg skjønner virkelig ikke problemet.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #18 Skrevet 15. juni 2008 Ja, baby (10 mnd) og gutt 3 år, av og til jente 5 år. De to eldste får kyss på kinnet. Jeg husker faktisk ikke når jeg sluttet med suss på munnen med de, men kanskje rundt skolestart. Det var litt interessant, for det har åpenbart blitt slutt på det uten at jeg har reflektert så mye over det. Men for meg er det naturlig at man er mer nussete med småbarn, mens større barn har mer grenser for kjærtegn.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #19 Skrevet 15. juni 2008 Ja gjør det. Men jeg spør om å få kos, og da kommer han bort å nusser meg på munnen, så det er på en måte han som bestemmer hvor vi skal nusse. 16 mnd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #20 Skrevet 15. juni 2008 Skjønner ikke hva som skulle være galt med det? Kan noen forklare? Vi nordmenn er så innmari mot fysisk kontakt med andre. Du merker fort forskjell på noe seksuelt eller ikke.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. juni 2008 #21 Skrevet 15. juni 2008 Nei vi gjør det ikke.. Kan kansje ha noe med at vi ikke har hatt det slik når vi var små.. Men kan ikke si jeg reagerer noe på dem som gjør det, et lite kyss rett på munnen synes jeg ikke er noe ille og tråkker ikke over noen grenser ved det..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #22 Skrevet 15. juni 2008 jepp hun er 2 år og 8 mnd, og får fortsatt en liten suss på munnen innemellom
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #24 Skrevet 15. juni 2008 Jeg mener ikke det er feil å gi ungen sin nuss på munnen, men gjør det ikke, for hverken samboer eller jeg er vant med det.. Vi er begge oppdratt med at det er noe som er mellom kjærester. Men det er jo mange som gjør det, og det syns jeg er greit, så lenge de ikke gjør det med barnet mitt.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #25 Skrevet 15. juni 2008 jeg ble helt svett av at alle andre skulle kysse min baby på munnen. omtrent hele slekta. selv om de var forkjølt så gjorde de det. har litt sånn hygieniske problemer med det med tanke på smitte. samme at alle skulle mate med sin skje og sitt glass. nei ikke noe stor fan av det. syns det er greit å holde bakteriene sånn noenlunde innenfor husstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå