☆Anonymia☆ Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 jeg å bf har gått fra hverandre...=) det var det beste for alle og nå er jeg endelig på vei til å bli lykkelig igjen..gleder meg..
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 vet ikke helt om det passer seg, men... Gratulerer!! Håper allt ordner seg for deg...
☆Anonymia☆ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 passer seg egentlig veldig bra,det var det beste for alle sammen at det er blitt sånn...=)
*SamSung* Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Åh. Var inne på siden din for å prøve å finne ut hva/hvem bf er.. Men må si en ting: SÅ SØT GUTT DU HAR! Hehe hvertfall den kuleste kidden i gata med solbrilla:) Håper alt ordner seg for deg da:)
☆Anonymia☆ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 tusen takk mine sko =)=) koslig at du tok en titt =)) bf er barnefar min eks samboer..
WP-TLogPeanut Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Stor avgjørelse å ta det Kine, håper det ordner seg til det beste Masse lykke til!!! Glad på dine vegne,håper det ikke tar lang tid før du finner lykken
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 sendte deg en PM forresten, men du trenger ikke svare om du ikke vil..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Sikkert tøft, men når det ikke fungerer så er det best å gå videre i livet. Ønsker deg lykke til, håper du finner lykken snart jeg...ta deg god tid og nyt singeltilværelsen en stund, den har sine lyspunkter også. Ha en fin og SPENNENDE sommer
☆Anonymia☆ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2008 lady,har svart deg.. wenche : tusen takk skal du ha,det går mot lysere tider nå heldigvis.. håper jeg..
☆Anonymia☆ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 ja jeg har ikke tenkt å hoppe inn i noe annet nå,må bruke tid på meg selv,å vise meg selv at jeg kan ta vare på meg selv.. må bli litt uavhengig..
WP-TLogPeanut Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Det gjør det helt sikkert Når forholdet ikke fungerer er det godt å få gjøre ting på sin egen måte og være sin egen herre,skape sine egne rutiner og slikt... Men det tar jo som regel sin tid før man finner seg til rette da... Men det takler du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå