Gå til innhold

Symptomer som forsvinner før IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er ikke sikkert noen har opplevd det samme som meg, men jeg håper på svar!

Jeg har IKM onsdag 18 mai. På onsdag, tordag og fredag ble plutselig brystene mine ømme, jeg hadde metallsmak i munnen, stikninger på venstre side av magen og var småkvalm fra og til alle dagene.

På lørdag forsvant alle symptomer og nå kjenner jeg ingenting. Jeg har tatt en CB digital test, men den var negativ.

Jeg har ett barn fra før som snart er ett år. Jeg hadde ingen symptomer før IKM med ham, men denne gangen følte jeg det på kroppen.

Er det noen andre som harr opplevd at symptomene kommer for deretter å forsvinne før IKM? Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person og også fra graviditet til graviditet - men om noen andre har opplevd det samme som meg, er kanskje ikke alt håp ute... Jeg tester hver eneste morgen, selv om det nok er for tidlig. Forrige gang fikk jeg positiv test to dager før IKM...

Jeg takker for alle svar!

Hilsen en (forsatt) håpefull

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18. mai?...mener du 18. juni? Da er det jo enda noen dager igjen til ikm....og en cb digital er bare 51% sikker 4 dager før ikm...da kan man egentlig bare gjette....blir den negativ så er det jo enda 49% sjanse for at det er et feil resultat....Test på onsdag du....symptomene kan komme og gå og skifte og herje og styre...ingen fasit der..:-)

Lykke til

Skrevet

Hadde akkurat samme tanker som deg i forrige pp.. Men da kom TR som forventet.. Denne pp skjer det igjen. Har IKM den 20. juni, og er småkvalm til og fra, veldig oppblåst, tisser ofte, litt slim, metallsmak i munnen etc.. Får bare vente å se.. Kan det kanskje være at egget befruktes, men ikke fester seg?? Eller er det da evt for tidlig med symptomer hvis ikke noe egg er festet?? Lurer på det samme som deg.. :S

Skrevet

Jeg har tatt fire tester, alle er positivel... Jeg har IKM i morgen, nå er jeg utrolig glad! - men med et lite forbehold - jeg har opplevd spontanabort tidligere...

Da var det riktig de symptomene jeg følte på kroppen, det var bra at jeg ikke bare innbilte meg alt sammen.... :-)

JIPPY!!! :-)

Lykke til alle sammen!!!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer! Kjente igjen sympomene dine jeg fra sist svangerskap!!! Håper jeg følger etter deg snart!! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...