S.J.E.F.E.N Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ikke syk men har litt vondt i halsen og tett i nesa, skal ta livredningstesten til tirsdag må da dykke 4,5m er ikke så veldig lett om man er litt tett i nesa og greier! Noen som har noen supre tips til å bli frisk?(denne testen er en viktig del av jobben min)
*SamSung* Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Hvitløk Seriøst, det har reddet oss så mange ganger fra pencilinkurer og osv. 3 ganger daglig, rå hvitløk, hakk opp og legg på ei skje og svelg med vann:) (IKKE TYGG æsj)
S.J.E.F.E.N Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 jeg spiser hvitløk hver dag, er seriøst aldri snufsete eller syk. Men selvfølgelig nå som jeg MÅ være frisk. Kansje det bare er nerver som gjør meg sånn, har ikke tatt den utvida livredningsprøva før den vanlige må man bare dykke 2,5m og 2m til er mye.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå