Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden onsdag har jeg hatt en voldsom kløe på nederste del av magen. Jeg har fått en del strekkmerker der,å det virkser som om det er disse som klør.De er blitt skikkelig hoven og knallrød..virker nesten bredere en før kløingen startet.

Er det noen andre som har opplevd det?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. Her klør det som besatt på hele magen.. Og jeg har masse strekkmerker som klør og er vonde =/ Årsaken til kløen er at huden strekkes og belastes mer enn den egentlig tåler. Det er ubehagelig og plagsomt, men desverre en av de tingene mange gravide må igjennom... Du er ikke alene!

Skrevet

Tusen takk for svar..har klødd som fy i dag.Nå har strekkmerkene hovnet opp og fått blodtredelser..ser jo ikke ut!Men men..

Hjelper å vite at jeg ikke er mutters alene:)takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...