ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er inne her fra "snart klar", og lurer på en ting: Hvordan er det med løfting og bæring tidlig i svangerskapet?? Finnes det noen grense for hvor tungt og hvor lenge osv? Kan man løfte tidlig i svangerskapet men ikke senere i svangerskapet? Hva gjør man når man ikke vet man er gravid? Mange spm, men håper noen kan svare....
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Jeg vet ikke om noen "grense", men jeg har en sønn som veier ca 13 kg, og han har jeg løftet en del på, og det ser ut til å gå greit.. :-) ellers, så var jeg med å bærte et tungt klesskap før jeg fant ut at jeg var gravid, og det gikk jo også bra :-) Man burde nok ikke gå inn for å løfte kjempetungt, men tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg altfor mye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå