Gå til innhold

Nattesøvn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når legger dere babyen deres og hvor ofter er h*n våken om natta?

Når står dere opp om morgen?

 

Jeg lurer litt på hvordan dere andre har det.

Vet ikke hva som er 'normalt' siden det er mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jenta mi kan legge seg fra alt mellom 19.30 og 22.30. Nesten uansett når hun legger seg så sover vi til 09.30-10.30. Hun våkner som regel 3 ganger om natta for mat. De to første gangene sovner hun med en gang hun er ferdig å spise (spiser på 5 min) den tredje gangen hun våkner er sånn i 7 tida. Da er hun som regel våken en halv times tid. Da gir jeg mat åsså skifter pappaen bleie før han går på jobb, åsså sover vi igjen :)

 

Sånn har det vært nesten helt siden hun ble født. Med unntak om de 4 første ukene, da hun sovnet mellom midnatt og kl.03 på natten.

 

Så her er vi veldig uthvilt. Utrolig deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sovner rundt kl 21 - 22 og så sover han til ca kl 6. Da får han mat og koser ca 1/2 time og sover til alt fra kl. 9 - 10.30. Så er han ganske mye våke om dagen da, sover kanskje 1 time og er våken og kanskje 1 time til. Men så lenge han sover om natta er jeg våken og orker mye om dagen.

 

Mathias griner ikke, er smilende og blid på dagen. Vi er ute på tur selv om han er våken, da ligger han og pludrer i vogna og koser seg.

 

Det er vel ingen oppskrift på hvordan barn sover, alle er forskjellig. Har ei venninne som har en liten på samme alder (3,5 måneder) og han sover kun 1,5 time om gangen dag som natt. Så jeg er kanskje heldig som har en som sover så mye om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sovner mellom 20.30-21.30 og sover til mellom 07-08, som regel uten måltider. Hun fikk to måltider på natten når hun var mindre, men plutelig sover hun hele natten igjennom, og vi klager ikke på det. :-) Når hun våkner får hun pupp i sengen før vi står opp og tar morgenstellet. Hun er våken ganske nøyaktig 1,5 time før hun sovner igjen og da sover hun mellom 3-4 timer. Men ellers i løpet av dagen sover hun ca 3 kvarter om gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...