Gå til innhold

Hehe..blitt kalt inn i sivilforsvaret...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bombe at jeg er en av de som blir kalt inn til noe sånt, men slipper vel unna det akurat nå. Men flere 25 åringer her som også er kalt inn eller?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det ble jeg også!!

Var ikke vanskelig å slippe da. Måtte bare fylle inn alle papirene, og ta en kopi av helsekortet. Sendte alt sammen i konvolutten som fulgte med innkallelsen . 2 uker senere fikk jeg brev om at jeg slapp å møte på 'sesjon'. Men.. De sa på telefonen at det var en liten sjanse for at jeg kunne bli kalt inn på nytt på ett senere tidspunkt, så får jo krysse fingrene for at ikke det skjer. ;-)

Skrevet

hei..

Jeg også fikk det.. sendte inn de spørsmålsarkene og tenkte at siden jeg skrev der at jeg var gravid var det ute av verden.. Men fikk ett brev forrige uke hvor det stod at jeg hadde fått midlertidig utsettelse, og måtte sende inn papirer fra lege som bekrefter termin...

Håper ikke jeg blir kalt inn igjen om ett år, vil gjerne slippe :)

Skrevet

Så hvis jeg sender med kopi av helsekortet, så "slipper" jeg unna i første omgang hvertfall? Hørte at man får 3 års utsettelse hvis man er gravid eller no..Håper ikke jeg blir kalt inn igjen altså:) Hehe

Skrevet

Har fått innkallelse. Skulle egentlig på 3 vekers leir i Sandnes i mai- juni men fekk utsettelse pga graviditeten. Fekk beskjed om at eg kunne bli innkalla att etter permisjonstida... Sendte mail inn for å få utsettelse og ettersendte legeerklering i posten ;o)

Skrevet

Heisan

Joda jeg har vært i sivilforsvaret i 6 år alt, ble sendt inn når jeg var 28 og barnløs. Dette slipper du nå som du er gravid, bare å sende inn papirene, så blir du strøket fra lista. Synes sivilforsvaret var en fin opplevelse, men er nå ute av systemet siden jeg også er gravid. Synd du ikke får oppleve det, men du kan jo melde deg inn igjen senere om du ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...