Gå til innhold

For en dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen er forkjøla og ikke akkurat i pærle humør, Ho leker fint i 10 min tops og så er det 20-30 min suttring.

For å ikke snakke om hylinga hver gang nesa må tørkes go det er ikke akkurat sjelden.

Jeg er 8mnd gravid og har hatt kynnere siden i natt, og litt nedpress også. (litt bekymmra siden jentungen kom en mnd tidlig og jeg har fått beskjed om at jeg muligens vil få tidlig denne gangen også, risikosvangerskap.)

Er så trøtt at jeg kunen sovne her jeg sitter, jentungen har vært våken hver 30 minutt i hele natt da ho blir tett i nesa og ikke får sove. SÅ det i tilegg til kynnere er kroppen helt utslitt.

I tilegg måtte gubben jobbe ekstra både før og etter skiftet sitt idag da det er masse sykdom på jobben hans og ingen kan stille opp som vikar.

Vanligvis ville jeg tenkt at det er flott for vi trenger penga men idag kunne jeg virkelig trengt han hjemme de ekstra timene.

Familien og alle venner bor kjempelangt unna så ingen jeg kan be om å ta jentungen en time eller to så jeg kan sove/slappe av heller.

Klokka er jo bare 2:30 men skulle ønske det var sånn 7 om kvelden så jentas sovetid nærmet seg.

I tilegg sliter jeg med litt dårlig samvittighet for at stua flyter og kunne trengt rydding og vask, trappegangen er det vår tur å vaske. Jentungen må være inne hele dagen og ho har fått sett allt for mye på tv. Til vanlig setter jeg en grense til en -en og en halv time fordelt på morgen og kveld men nå har ho sikkert sett på tv i 3 timer minst. bare fordi jeg ikke klarer all suttring akkurat nå.

P.g.a. kynnerne som kommer ganske jevnelig (spesielt hvis jeg gjør noe som helst) klarer jeg ikke å sitte på gulvet med ho eller herje med ho.

Ikke tør jeg å gjøre noe som ikke absolutt må gjøres heller i redsel for at kynnerne skal gå over i ordentlige rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...