Gå til innhold

Da har jeg vært flink :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra ferie i går kveld med endel baby ting som vi hadde arvet fra svigers (dvs min sambo's søsken). Fra før var alle baby tingene stuet oppi vogna som var satt på kontoret....

 

Kontoret har også et stoooort skap, som var fult av rot. I dag gikk det til pers og jeg har ryddet hele skapet :-) Har kastet masse, gitt noe til fretex

(faktisk også levert det!), og vakumpakket klær og tepper som ikke brukes, men som ikke kan kastes.Så nå har junior fått et skap med tråskuffer, og et skap til å oppbevare større ting som vognposer og leker (alt med store fine kasser).

 

4 vaskemaskina er i gang (ikke bare babyklær da), så nå skal skapet fylles med rent fint babytøy, tepper og masse annet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er:)

Gleder meg også vanvittig til å flytte inn i nyhuset og få ordnet med baby ting!

Ser VIRKELIG FREM TIL DET:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...