Makko med to små gutter Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Kom hjem fra ferie i går kveld med endel baby ting som vi hadde arvet fra svigers (dvs min sambo's søsken). Fra før var alle baby tingene stuet oppi vogna som var satt på kontoret.... Kontoret har også et stoooort skap, som var fult av rot. I dag gikk det til pers og jeg har ryddet hele skapet :-) Har kastet masse, gitt noe til fretex (faktisk også levert det!), og vakumpakket klær og tepper som ikke brukes, men som ikke kan kastes.Så nå har junior fått et skap med tråskuffer, og et skap til å oppbevare større ting som vognposer og leker (alt med store fine kasser). 4 vaskemaskina er i gang (ikke bare babyklær da), så nå skal skapet fylles med rent fint babytøy, tepper og masse annet :-)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Så flink du er:) Gleder meg også vanvittig til å flytte inn i nyhuset og få ordnet med baby ting! Ser VIRKELIG FREM TIL DET:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå