Blomsterenglene Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Noen sier at det er farlig, og andre har aldri hørt om at det er farlig en gang.. Så blir litt usikker.. Har litt lyst på en dusj nå.. Men det smeller bra jevnt her..
camilla^ Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Mytejegerene hadde en test på dette, det ble vel bekreftet så langt jeg kan huske, men det er ikke stor sannsnynlighet for at det skjer. Men er greit å la være om man absolutt ikke må. Det samme gjelder å snakke i tlf.
Håpefull mamma Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 ja det er farlig. anbefaler det ikke...
LadyLuck & Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 de fleste hus har både lynavledere og jorede rør og ledninger. Har nå ikke tatt hensyn til dette før, og lever nå jeg...
Mamsen86 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor er det farlig egentlig?? Hva kan skje?
Northernlights Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Hadde småen i badekaret når det begynte å lyne her en kveld. Mannen min sa at det er livsfarlig, fordi lynet kan slå gjennom kranene,og vannet "dreper". Eletrisitet og vann er en livsfarlig kombinasjon.
Gjest Trollbundet Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Vis man IKKE har vindu på badet da,er det farlig da?? Vi har ikke vindu på badet.Kommer jo ikke lyn inn jo..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 det vet jeg ikke noe om, men trodde i allefall pc, telefon,tv ol skulle brukes, eller skulle trekkes ut. det gjør i allefall jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå