Gå til innhold

Noen som vil hjelpe med navn på valp?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få meg en cocker spanielvalp om 2 uker, gleder meg utrolig mye!!

Men jeg har ikke finnet noe navn til henne ennå, noen som har noen gode ideer. Jeg har ei lita tuppe fra før av som heter Zita, så gøy om det passer litt til det navnet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår pason-terrier heter Cama,det er så fint navn til henne og ikke mange som heter det heller:)

Lykke til med ny hund!

Forresten så passet jo Zita og Cama fint sammen da,lett å rope på:)

Skrevet

Magnhild! Haha... eller Zita og Søta?? Bare kødda :)

Syns Kiara er et fint hundenavn jeg da :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg har selv 3 (snart 4 :-o) hunder,og begynner "prøvingen" i august/september... Har aldri nektet for at jeg lider av hundegalskap :P

Her er noen hundenavn:

Amira,Ayla,Benita, Lita, Asca,Birka, Acita,Diva...ja,det var dem jeg kom på i farta ;)

Skrevet

vi har også hund. Er en drever, og hun heter Tinka. Har allti lik det navnet .-)

lykke til med navnvalget.

Skrevet

hva med kaisa? det synes jeg er så fint:)

Skrevet

Eira, Sara/Zara, Mali, Suma/Zuma, Bina, Kira, Riga, Zala...

Finnes så mange fine navn man kan bruke til hunder. Bare fantasien som setter begrensninger der! :)

Synes Cama var et fint forslag også.

Skrevet

De tispene vi har hatt tidligere eller som jeg har kjent, er Amanda,Katinka, Tamara, Bacardi (Elsker det navnet ;P ) , Sabine, Yatzi, Minnie, Gina og jeg har fortsatt Sorcha :)

Zita og Yatzi passet bra da :D

Skrevet

Synd det ikke var en hann, for jeg elsker Diesel og Harley;)hehe de tispene jeg vet om heter, Molly, Dina,Sina,Shila, Evita,Tira, babe og Wilma;)

Skrevet

hva med berta eller olga da? artig med uvanlige navn_:)

Skrevet

så gøy:) har en cockergutt selv:)

NAVN:

milla

cille

Skrevet

Jeg og lillegulle har fått oss valp å hun heter yrja=)

Syns det er ett fint navn=) Men hun er jo polarhund, å navne passer kanskje best til polarhund rasene=)

mamma har en blanding som heter toya=)

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag:)

Likte veldig godt mange av de...spesielt Kaisa og Tinka:)

Bare kom med flere:)

Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg så innmari lyst på en cocker spaniel, og den skulle hete Pepper! Vet ikke helt om jeg ville valgt det navnet i dag ;-P

Skrevet

Gratulerer med valpen du snart får i hus!

Jeg er nokså "hundegal", driver med agility, og kjenner "tusen" hunder, og det er jo så mange flotte navn! Personlig liker jeg best de navnene som har to stavelser, som er lette å bruke, og som lett kan "gjøres om" til en-stavelses-navn når man har bruk for å rope på hunden fort (som på agilitybanen). Og Navn man kan vri og vende på og lage kjæle/kallenavn av :-) Kjært barn har mange navn, sant?

Min lille snuppe heter Ellie, (Kennelnavnet er Team Smarts Ellen Ebenholts, derav nicket mitt....) populært kallt Elli-Pelli, Els osv.

Min andre hund heter Tina.

Andre navn jeg tror ikke er nevnt:

Emmie, Tessie, Heaney, Tuva, Shira, Buffey, Millie, Kita, Bonnie, Bella, Saria, Frøya, Aigi, Irja, Mira, Arja, Karmen, Winnie, Kula, Mazie, Luna.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...