Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg temper hver dag kl.06.15. Men i dag glemte jeg det. Jeg våknet kvart over 6, men fikk sove lenger og tempet derfor ikke før 10.30. Da var tempen 36,83. Kan jo egentlig overse denne tempen, men vil helst ikke det siden jeg tror jeg hadde el for noen dager siden. Men hvordan kan jeg gjøre det? Kan jeg regne med at denne tempen er riktig? Hvor mange dager med høy temp skal til før FF viser at jeg har hatt el?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan er de andre tempene dine etter EL da? Når man temper mye senere enn man pleier, så blir tempen ofte en del høyere enn det den ville vært hvis man hadde tempet til riktig tid. Du kan bare ta den med:) Når du skriver klokkesletter du tempet, så kommer det jo en hvit prikk istedenfor blå, så du ser at du har tempet til feil tid. Men den blir regnet med fordet. Hvis du skjønte hva jeg mente;P Du må ha høy temp i 3 dager før FF registrerer EL, lykke til!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Tempene etter el ligger på 36,6 og over. Da tar jeg med tempen i dag, så får jeg se hvordan den er i morgen. Takk for hjelpen
fru H Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hei jenter. Kan jeg spørre dere om noe?? Jeg har lyst til å prøve å tempe, fikk TR idag så nå er jeg klar fra i morgen. Hva skal jeg gjøre. Finnes det noe skjema på nettet jeg kan bruke eller noe. Har forstått at jeg må måle før jeg står opp til samme tig hver dag, og at tempen da stiger på eggeløsning. Er dette riktig?? takker for svar
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Jeg har brukt fertilityfriend.com. Her kan du gratis melde deg inn og få opp skjema som du fyller ut hver dag. Veldig greit og lettvint. Hvis du temper samme tid hver dag før du står opp vil temp stigningen komme dagen etter EL. Det vil si at når tempen er steget har du hatt EL dagen før. (PS. man kan også bestille/betale seg til VIP medlemskap på fertilityfriend, men jeg klarte meg fint med den gratis delen). Jeg fikk etter få mnd en veldig god oversikt over på hvilken syklusdag min EL var og dette er jo veldig greit ! !
fru H Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar. skal logge meg inn med en gang å se
LINDA*** Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 mi tesoro: Er du prøver igjen? Kjenner deg så godt igjen fra BIM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå