Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Ble litt inspirert av innlegget på 0-1 småtroll, ang. fising. Noen sa at de har blitt slappe i ringen etter fødselen. Det har jeg også. Det er vanskeligere å holde inn luft nå. Er det flere her inne med samme problem? Og hvor mye revnet dere? Fint at det går an å være anonym her ennå...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Tror nok det kan skje med mange ja. Både min mor og min svigermor slipper ufrivillig en fis oftere enn de eldre mennene, er ikke det fordi de har satt mange barn til verden da? Mulig jeg tar helt feil her, men det var det jeg trodde i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 jeg var "løsere" i baken rett etter fødsel, revnet ikke noe. men jeg fikk heidundrandes mye hemorroider under fødselsen gikk seg til, og etter kort tid ikke noe problem lenger
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Går det an å trimme den ringen? Hvordan i såfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå