Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 så til min"store"forskrekkelse idag, på høyre siden, 3-4 bitte bitte sånne små "blod tråder" hvis dere forstår hva jeg mener.... er dette tegn på at strekkmerker kommer? isåfall er jeg første i familien som noengang fårdet men det er altså sånn etynne tynne blod tråder.... håper dere forstår den dumme forklaringa....
milla-vanilla Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 høres ut som blodutredelser..kjempetynne blodårer som blir synlige plutselig.tror ikke det har noe med strekkmerker å gjøre.og tror også det går vekk etter graviditeten eller blir mindre synlige.derfor er det viktig å bevege sg en del så man får igang blodsirkulasjonen:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Strekkmerker er ofte litt tykke også=) Så tror nok det bare er sprengte blodårer eller noe..
Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 åh gud a meg, det var godt å høre =) hehe.. har ganske stor mage for å være 21+3 men.. så det plutseli. jeg merket nemlig det , for et par uker siden, at når jeg solte meg, da kom slike merker på kroppen også, men at de forsvant.. men nå var de liksom i "form" med magen.. huff.. men de er så tynne at de nesten ikke synes altså.. ska gå en tur etterpå =) =) hehe.. får bare krysse fingra for at det ikke er det..
m_n83 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Blodutredelser er noe dritt! Jeg har det selv på leggene.. Fantastiske gener jeg har arvet fra min mor.. Sikkert en av grunnene til at jeg ønsker gutt. Er 25 år å ser ut som en gammel tante i skjørt. Så langbukser på meg! Nå har magen min kommet å jammen har ikke jeg fått utredelser ser også. Så det når jeg var å prøvde klær, er helt på oversiden av magen, på hver side av puppene, så måtte er i speil for å se det. Er så fælt. Å det går ikke bort, blir vel bare værre. Har bestemt meg for å brenne det vekk etter svangerskapet. Håper bare det funker.. Skammer meg over dem!
Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2008 huff da, da har jo du mere enn meg.. har som sagt bare de 5-6 bitte små strekene på siden av magen, men merker at etter jeg ble gravid, kom de hvis jeg solte meg, og forsvant på kvelden... de her på magen har ikke forsvunnet da men... jeg vil heller ha de her, enn strekkmerker altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå