Belladonna med to gutter Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 ...og må ha med mme på flyet. Er det lov å ta med uåpnet pakning eller? Jeg må ha til to måltider, hver på 200 ml... Er det flere tips til en flytur? Vi tar med bilstolen, funker bra det?!
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei! VI reiser til spania om 2 uker. Jeg sendte mail til flyplassen ang det å reise med spebarn. FIkk svar tilbake om at du tar med alt du trenger, mat, mme osv. Ingen begrensing, det eneste, er at de kan be deg smake på det. Bilstol kan du ta med, men har babyen eget sete? God tur!
Belladonna med to gutter Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Nei, har ikke eget sete, men satser på at det ikke er fult. Er det det, så får vi ta han på fanget! Takk for tips
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Her er svaret jeg fikk: Hei! Barnemat er et untak fra de nye sikkerhetsreglene. Bare ta med deg det du trenger av mat/drikke til babyen under flyturen. Men bare sånn at du vet, når du kommer i sikkerhetskontrollen kan de be deg om å smake på barnematen. Hvis du skal ha med deg vogn eller bilsete må du sjekke det inn som vanlig baggasje. Ved chek-in får du pose til å pakke inn vogn eller bilsete om nødvendig. Barn under 2 år har lov til å ta med seg baggasje for 10 kg. Håper jeg klarte å svare på det du lurte på. Skulle det være noe mer, ta gjerne kontakt. GOD TUR:) Med vennlig hilsen
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Men hør ang bilsetet, jeg tenkte jeg skulle ringe opp dagen i forveien å høre hvordan mulighetene er for at jeg får ha det med inn i flyet. Hvor gammelt er barnet ditt?
Belladonna med to gutter Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 5 mnd! Søstra mi jobber med Norwegian, og hun sa, møt opp tidlig, så får dere nok sitte sammen hvis det ikke er fullbooket, og det er det sjelden!
Krokka og prinsessa Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Vi har reist mye innad i norge, og baby får ha med vogn som "sin baggasje" uansett om den er over 10 kg. Vi har nemlig stor og tung simo-vogn, men har aldri vært noe problem!
Mazza** Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 En superviktig ting!!!!!!!!!!! Ta vare på posen du får til å pakke inn vogna i....du får ikke ny når du reiser hjem igjen!! Vi sendte vogn og bilstol i samme pose...stolen får du ikke ta med inn på flyet dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå