Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips??

 

Lille jenta mi er 2 mnd. Frem til for en uke siden har hun tatt smokken, men nå er det stopp. Hun spytter den ut og vil ha tommelen i stedet. Sååå søtt... MEN hun har ikke helt kontroll på armene. Dette resulterer i at det blir masse skrik når hun ikke får det til. pga dette fikk jeg ikke reist i dåp i dag da jeg var redd hun skulle skrike så sermonien ble ødelagt. Har så dårlig samvittighet for det. Men hva gjør man? Resultatet er at hun skriker til hun får puppen i munn og det vil hun ha hver halvtime omtrent. Kan jo ikke stappe tommelen i munnen på henne og hun skriker og gråter tårer. Så fort puppen kommer i munnen sovner hun, men når jeg skal legge henne fra meg, våkner hun også er det på'n igjen. Får jo ikke gjort noe nesten.

Nå har hun heldigvis funnet tommelen og sovet en time, så husarbeidet er gjort unna, men blir så innmari sliten av skriket. Det holder på halve natta også.

Noen som har tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...