Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Vi har nå vært sammen i 1,5år snart å har vært veldig lite borte ifra hverandre, og har bare sovet ifra hverandre 1 natt fra vi blei sammen og den natta jobba jeg nattvakt så det var jo en selvfølge..hehe Jeg beskjed tidligere i uka at han skulle jobbe på en hytte et stykke ifra her vi bor, så alle på jobben valgte å sove over, så dem slapp å jobbe der over lengere periode siden det er så lang vei ditt. Dem er et lite firma på 4stk og han jobber som snekker, så dem skulle sove på denne hytta.. Jeg syns jo det er en fin løsning, men er bare så redd for alt mulig annet om dere skjønner? veit jo at han skal jobbe, men hva skal dem på kveldn ogsånn! veit jeg er litt paranoid nå men:O er ikke vant til å være borte ifra hverandre, samtidig som det blir litt godt også, da blir det bare meg og barna hjemme Men fler som har blanda følelser når det kommer til slike ting? Klem
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Herregud la nå mannen din få litt frihet...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Herregud... 4 snekkere i en hytte!!! Ikke rart du er redd!!! De kommer til å drikke seg drita fulle på kvelden og ha masse sex!! De er jo selvfølgelig skaphomser hele gjengen siden de skal sove der... Snakk om å stole på hverandre du... ler...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Vi har begynt å være mer borte ifra hverandre:) Et sted må det jo begynne
Dunder Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Skjønte ikke helt.. Hva er du redd for? At det skal skje en ulykke eller noe?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Hehe....du er enda verre enn meg du Er du redd han skal være utro?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde ikke tenkt på utroskap, langt derifra. Men om det skulle SKJE han noe, det hadde jeg vært redd for. Hadde helt sikkert tenkt om det skulle skjedd noe utroskap-greier, men var det ikke fire mann-folk? ikke vær redd:) Det går nok bra. Jeg slipper heldigvis og tenke på sånne ekle ting, for jeg vet hvor jeg har min sambo. Om han skjuler noe, så er han utrolig flink, da blir jeg ganske inponert... Men du? har du ferska han før for noe sånt eller noe? Støtter deg jeg, ikke hør de som har lagt igjen dritt-kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Han er veldig hemmelighetsfull av seg når det gjelder mobil hans, jeg får aldri se på den, han har den i lomma hele tiden og er kjempe redd for at jeg skal ta den, men han sier det bare er hans eneste private ting. jeg har ferska han i noen sex sider, som han har lagd seg profil på å snakket med andre jenter, men han nekter Men er nok bare det at vi ikke er vant til å være borte ifra hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Er sunt med litt adskillelse, så dette har dere godt av!! Skal man kunne være sammen må man kunne stole såpass på hverandre at noen netter fra hverandre ikke skaper usikkerhet...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Samboeren min skal være borte fra mandag til fredag han! 50 mil unna...Jeg gruer meg veldig. Vi har ikke vært borte fra hverandre ei natt engang. Men samtidig tenker jeg at vi har godt av det også,..kanskje det t.o.m. blir litt godt? Vet jeg kommer til å savne han noe sinnsykt utover i uka, men det blir jo desto bedre å være sammen når man har savna hverandre så mye! Egentlig vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å reagere, men jeg tror det vil bli slik jeg skriver her nå. Uansett, så stoler jeg 100% på ham, og er ikke redd for at han vil være utro. Hadde jeg vært det, ville tillitten i forholdet vårt vært for dårlig til at vi kunne kalt det et seriøst forhold.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Ja, det gjør jo bare forholde mye bedre å være borte ifra hverandre, det er jo bare sunt, det veit jeg.. også er det veldig godt å savne hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Skjønner HI godt jeg, hadde ikke likt det jeg heller... Med tanke på alt... Kan jo hende det er et utested der og de finner ut at de vil ta en tur ut.... og hvis han har vært hemmelighetsfull tidligere så skjønner jeg denne frykten godt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 Det er helt ok å være redd, men man må ikke la det ta overhånd. Om han gjøre noe som han ikke har lov til, så finner du jo ut hva slags mann han er, selv om det kommer til å gjøre vondt. Jeg mener det er sunt å være litt redd for partneren sin. Det gjør at man er litt mer klar over hva man har.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 jeg er redd, og han er redd når jeg er ute, så vi er begge like der.. jeg er ike no overhysterisk og gråter når han skal dra ogsånn. Men når man ikke er vant til det, så er det litt "skummelt"
Dunder Skrevet 15. juni 2008 #18 Skrevet 15. juni 2008 Mente du at du har fersket han i å sjekke opp damer på nettet? I så fall er kanskje mistanken din velbegrunnet. tror ikke jeg hadde orket å leve med enn mann som hele tiden gjør ting som gjør at jeg blir i tvil om jeg skal stole på han. Men hvis ha aldri noensinne hadde gjort noe for å gjøre deg bekymret da er det du som har et alvorlig roblem. Jeg har aldri mistenkt at mannen min er utro, det betyr selvfølgelig ikke at jeg vet han ikke har vært det, men han har aldri oppført seg på en måte so gjør at jeg tror han er typen til det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #19 Skrevet 15. juni 2008 Samboeren min jobber borte og er borte 5 uker av gangen han............ Og du klager over en natt? Fysjamej.....
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #20 Skrevet 15. juni 2008 signerer anonym 13:40!! Min sambo er borte 14 dager vær mnd... i fjor var det værre, da så vi værandre 1 dag i mnd... Hva klager du for lissom?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #21 Skrevet 15. juni 2008 Ærlig talt - voksne mennesker som ikke klarer å være borte fra hverandre en natt!!!! Blir helt matt jeg... Da har dere jammen godt av å prøve det! Tenk om det en dag skulle skje noe med mannen din (gud forby) - hvordan skal du klare deg da?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #23 Skrevet 15. juni 2008 Jeg skjønner heller ikke at det går an for voksne mennesker å ikke takle at partneren er borte en natt. Et sånt forhold hadde jeg i alle fall blitt kvalt i. La nå mannen din få sove borte en natt uten at du stresser over det. Det er da helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #24 Skrevet 15. juni 2008 Skjønner ikke at du klager, sorry!!! Samboeren min jobber borte HVER uke, av og til er han ikke hjemme på mangen uker. Å vi har 2 SMÅ barn!!!! Sorry, men la mannen få komme seg litt bort, det er jo JOBB?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå