Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt masse kynnere, og i går kveld ble de litt kraftigere og regelmessige. Kom med 5 - 10 min mellomrom i løpet av en time. Men så ga det seg litt, og det tok lengre tid mellom hver kynner. I morges kom de med ca 10 min mellomrom igjen, men det gav seg i løpet av en time. Kynnerne kommer nå også, men ikke like tett. Jeg er 36 + 5.

Er det noen andre som har lignende erfaringer? Er dette et tegn på at fødselen setter i gang snart, eller kan det fremdeles gå uker før noe skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, jeg har gått sånn i over en uke. det har holdt meg våken, og man blir sinnsykt usikker. det værste er at man håper så inderlig hver gang....

men man modnes, det er jo positivt..

det jeg tenker at når det begynner å gjøre skikkelig vondt, DA skal jeg håpe. ellers prøver jeg å ikke tenke på det.bare registrerer de. hørt at de er mer vanlig blant fler gangs fødene og holde på slik...

lykke til!

Skrevet

Jeg har også periodevis regelmessige kynnere, men de har foreløpig ikke gått over til rier, så jeg prøver bare å overse det og late som ingenting... Vil ikke skru opp forhåpninger om at noe er på gang, det er tross alt fortsatt to og ei halv uke til termin. Men det er vel et tegn på at kroppen begynner å gjøre seg klar, så blir spennende å se hva jordmor sier på kontroll i morra :)

Skrevet

Jeg er forberedt på at det kan ta litt tid enda, det er jo over tre uker til termin... Men dette er mitt første svangerskap, og blir veldig usikker når kynnerne kommer så tett! Ubehagelig er det også, blir skikkelig tungpustet mens det står på.

Jaja, det trimmes i hvert fall bra der inne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...