Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har falt så for dette navnet i det siste.. Liker internasjonale og klassiske navn som Victoria, Margrethe og Elisabeth.. Noen med andre forslag i samme sjanger?
LegallyBlond Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Synes det er nydelig. Var ett alternativ for jentenavn her, men nå har vi to gutter så jentenavn er ikke blitt aktuelt ennå =) Kommer garantert til å blir vurdert om vi noen gang får jente. Liker også godt Cornelia og Matilda/Mathilde
prebs Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Cecilia er pent:)) Ellers i samme sjanger: Benedicte Maria Alexandra Caroline Johanne
wirre;o) Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Cecilia, Cecilia... Cornelius Fresvik. Men jeg ELSKER visesanger;o) Henriette, Estelle Eller.. slå opp under det engelske kongehus..hihi Anne, Ragnhild, Astrid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå