Gå til innhold

Hva synes dere om Cecilia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt så for dette navnet i det siste..

 

Liker internasjonale og klassiske navn som Victoria, Margrethe og Elisabeth.. Noen med andre forslag i samme sjanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er nydelig. Var ett alternativ for jentenavn her, men nå har vi to gutter så jentenavn er ikke blitt aktuelt ennå =)

Kommer garantert til å blir vurdert om vi noen gang får jente.

 

Liker også godt Cornelia og Matilda/Mathilde

Skrevet

Kjempefint:) Jeg liker også Susanna/e.

Skrevet

Cecilia er pent:))

Ellers i samme sjanger:

Benedicte

Maria

Alexandra

Caroline

Johanne

Skrevet

Cecilia, Cecilia... Cornelius Fresvik. Men jeg ELSKER visesanger;o)

Henriette, Estelle

Eller.. slå opp under det engelske kongehus..hihi

Anne, Ragnhild, Astrid.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...