Gå til innhold

Hmm, gravid igjen?


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her da, med to uker sen mens..

Lurer virkelig på om jeg er gravid igjen altså. Egentlig vil jeg jo helst ikke det nå, fordi jeg koser meg ihjel med den lille familien min og jenta mi, og synes det er nok å henge fungra i. Men det er jo ingen andre enn meg selv å skylde på om jeg er gravid heller da.

 

Jeg har ikke klart å sullet meg til å begynne med prevansjon igjen, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hva. Så sånn gikk det

 

Hadde sex og det gikk opp for meg at det var midt i eggløsningsperioden, så i panikk kjørte jeg på apoteket å kjøpte angrepille som jeg tok ca 50 timer etter.Første gangen jeg har tatt denne, og siden jeg skulle i bryllup , ville jeg ikke ta den før jeg var hjemme og kunne slappe av dersom jeg ble dårlig.

 

Men nå sittet jeg har da, og mensen kommer ikke..

 

Tenkte å vente noen dager til før jeg tar en test for å se om den plutselig dukker opp.

Huff, det hadde jo vært helt fantastisk med et lite nurk til, men ikke nå.. er det helt feil å tenke sann eller?

Ja ja, vi får vell bare vente å se...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

angrepilla skal vell være sikker, den! så ta en test, du! så slipper du å tenke mer på saken!

 

*hvisker* har faktisk fått litt lyst på en liten til, jeg da!! ;) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der ... Har heller ikke rota meg til å begynne på noe prevansjon og er litt uregelmessig så det er vanskelig å vite EL sånn 100%. Så her i huset er vi ganske nervøse titt og ofte. Eller, et nurk er velkomment, men hadde vært greit å vente litt.

 

Nå er det over 5 uker siden forrige mens, men hadde bestemt meg for ikke å teste denne gangen (føler meg litt hysterisk). Men da er det samboern min som tar over hysteriet. Jeg har vært veldig sliten og (i følge han) sint og sur i det siste, noe han mener minner mistenkelig om min oppførsel da jeg var gravid. Hm... Kanskje må jeg kjøpe en test allikevel da.

 

Skal sies at jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt, men på den andre siden - det gjorde jeg ikke da jeg faktisk var det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det sikkert føles litt tidlig, men jeg er faktisk gravid (ca.7 uker) og gleder meg veldig til å få to tette. Det er tidlig ennå, men man får satse på at ting går bra. Dersom du er gravid så tror jeg nok at du ganske kjapt vil venne deg til tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse vinterbebis!! Så koselig for deg!

 

Jeg tar test i morgen jeg nå, så får jeg vite om magefølelsen er riktig eller ikke. Har alltid drømt om å ha to tette, men når panikken tar en,så skjønner man at det er litt uvirkelig om tidlig allikevell. Men er jeg gravid så skal jeg venne meg til tanke:)))

 

Lykke til til deg da!:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lurer jeg veldig på om du har testet deg? *nysgjerrig*

 

Jeg har også kjøpt en test, men tør ikke å bruke den enda. Litt nervøs for en til allerede, selv om det er vår egen feil hvis det blir ny bebis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er egentlig litt morsomt å se hvor mange som tester seg nå! Tok senest et par tester selv for et par uker siden.

 

Var driiiit nervøs, og heldigvis var den negativ! Jeg hadde nok ikke hatt energi til to tette jeg, for hu jeg har nå er syyykt krevende! Pappaen pusta letta ut når den var negativ han og for å si det sånn!

 

Så hvordan ligger det an da damer? Noen nybakte her? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme anonym som tidligere.

 

Torde endelig å ta testen i dag tidlig. Og det var et veldig blått kryss det, så da blir det baby en eller annen gang i februar her.

 

Litt "rar" akkurat nå, men vet jo at vi vil klare dette selv om timingen kanskje ikke var den beste.

 

Samboeren min vet det ikke enda, for han ligger å sover etter nattevakt. Håper han våkner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer!!! :D

 

så morro! da er det jo flere her som havner i samme terminklubb igjen, da!

 

det er mange fordeler med to tette, så selvom det er litt ekstra jobb helt i starten, blir det mye greiere om et par, tre år!

 

 

dytter motvillig inn spiralen på mandag, jeg da... *synes synn på meg selv*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt testen! Og den var negativ! heldigvis. Ble kjempeletta og (bittelitt)skuffa:)

 

Men vi har jo kjempegod til til å få en liten en til enno. Føler dessuten at det passer mye bedra om 1-2år..

 

Lykke til til dere andre i februarklubben:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, moro med samling i februarklubben. Velger å forholde meg anonym litt til jeg da ;)

 

Skal si samboern min ble lit overrasket og lang i maska da jeg gav han babynyheten på sengekanten. Selv om overraskelsen var tilstedet blir det bra dette. Må bare omkalfatre på noen planer.

 

.. også er vi begge overbeviste om at vi får ei lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro at flere ønsker to tette :) jeg gjør også det, men ingen mens enda.... blæ!! men vi står på.. EL kommer jo føre mens, hehe :) ammer dere gravide enda??

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ammer iallefall. Ikke så mye som før, men på natta og sånn innimellom på dagen.

Håper det blir like moro med to tette som folk sier. Blir nok travelt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...