Herlige barn har jeg fått Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har veldig vondt i alle muskler i dag, vondt bare og trykke på pc en faktisk. Og i det siste så passer ikke skoene mine heller forruten om joggesko. Føttene er rett og slett så opphovnet at jeg får ikke plass til dem i vanlige sko jeg alltid har brukt. Matlysten er vekke og det føles ut som jeg bare legger på meg til tross for at jeg nesten ikke har matlyst. Er ikke gravid for hadde mensen for noen dager siden. Holder på og bli sprø av denne verken, noen som har noen tips hva dette kan være?Tror dere det hjelper og ta vanndrivende?
Kvitrebekk Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg ville bestilt meg en time hos legen ganske så fort. Dersom du samler vann i kroppen er dette noe man ikke skal spøke med. Det kan værke bra i beina når de er veldig hovne av vann. Jeg orket nesten ikke å stå på mine på det verste. Greit å få det avklart. I mitt tilfelle var noe av problemet at hjertet ikke jobbet godt nok. Ikke sikkert det er i ditt tilfelle altså, så det er ikke ment å skremme deg. Dessuten er vanndrivende ganske spesielle medisiner som det er viktig at tas under god oppfølging fra lege. Når fikk du siste barn?
november26 med liten prinsesse Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 jeg vett ikke hva det er, men en kan være gravid fordi om en har mensen.. jeg hadde mensen de første tre månedene når jeg ble gravid med snuppa mi... eller legen kalte det vell for blødning.. men det minnet om mensen,bare mye mindre lixom... men jeg er ikke lege. så skal ikke komme med noen diagnose teorier til deg, vil heller bare si, gå til legen og få sjekka det der, å lykke til vertfall ;o) hørtes ikke noe morro ut å ha det slik!!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Siste barn er 3 år siden. Har slitt endel med ting som legen ikke finner ut av. Tatt stoffskifteprøver og lignende, men ingen gir noe svar på hva som kan være galt. Er skikkelig ille i dag hele kroppen. Vet med sikkerhet jeg ikke er gravid bare for og ha fortalt det også.
november26 med liten prinsesse Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 jepp men det er bra, mente ikke å si at du var det asså.. huff, hørtes kansje slik ut.. men uansett, lykke til vertfall
Kvitrebekk Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Kanskje bestille en time hos en annen lege? Det hender jo at nye øyne ser ting som ikke er blitt oppdaget før. Siden du har slitt med dette lenge og ikke blir bedre, så tror jeg nok jeg hadde gjort det. Hva med en time hos Volvat eller en spesialist? Lykke til :-)
roxanne Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Er det leddene som er vonde? Hvis det er dårlig vær der du er så kan jo kanskje det ha innvirknig. Har du mye reumatisme i familien? Ville absolutt ha gått til lege hvis jeg var deg, men er det reumatisme så kan det ta tid før det slår ut på blodprøver. God bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå