Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 jeg har vært syk nå i en uke,tungpusten å slakk,kroppen er ikke i form,svetter mye å begynner å få hevelser i kroppen..var hos legen på mandag å da fikk jeg medesin for tungpustheten..crpen var forhøyet..han sa jeg måtte ringe om jeg ikke ble bedre..nå er d gått en uke..jeg er fortsatt ikke bra,å føler meg helt tappa for alt ..kroppen lystrer ikke.. han snakkte og om evt blodpropp på lungene ,selv om han ikke trudde d ..men han sa d var greit å være obs på d.. så spør jeg..hadde dere ringt legevakten i dag for å få sjekket urin å d som er med,for å utelukke evt svangerskapsforgiftning og andre ting? eller hadde dere bare venta å sett om d gikk over?
nussie Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde ringt legevakta og forlangt å få komme til sjekk av blodtrykk og urin,fordi du er urolig for det og at ting ikke har blitt noe særlig bedre på en uke.Om de ber deg vente til fastlegen åpner i morra,så si at du ikke føler deg i form og vil gjerne ha svar på ting i dag. Lykke til!
Elizabeth-74 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Kanskje det kan være en ide og ringe føden. De kan også sikkert hjelpe deg. Hvor langt er du kommet?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 takk for svar..:)eg har ringt legevakten..fikk komme til heldigvis.. jeg er snart 30 uker.. d er ikke sikkert d er noe..men som sagt..så er d litt greit å få sjekket ting og tang..hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg ikke brydd meg..men siden jeg har en liten inni her å tenke på og så er d nok best å sjekke d ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå