nussie Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er det flere som er i uke 32 denne uka? Tida har gått veldig fort hittil..men kanskje det begynner å gå litt tregere nå??Syntes å huske det fra første mann. Men man må bare ha gjøremål fremover så går det nok:) Har dere noen spesielle plager nå eller er formen grei enda? Jeg har veldig mye hard mage om dagene(er vel kynnere da..),ellers er jo ikke søvnen på topp,mye do flyging.. Men alt i alt så er vel formen ganske bra..)
jakriso Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 32+4 her å synes tiden har gått veldig sakte... men går med 2.... tungt som fy, masse kynnere å lite søvn , dospringing er min nye hobby.... er glad jeg bare skal gå til uke 38... "bare" 5 uker igjen max..... håper tiden skal gå litt fortere..de lager mye liv og magen er steinhard nesten hele dagen..
nussie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Oi tvillinger så spennende!! Da skjønner jeg at du syntes tida går sakte og at det er slitsomt. Masse lykke til fremover:))
Buble Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 32+4 her:-) Jeg sliter med ekstrem svangerskapskvalme og har gjort det hele tiden, så her synes jeg ikke tiden går så altfor fort:o Hehe. Men begynner jo å nærme seg allikevel;D 7 uker til termin! Går fort det:-) Hvordan går det med forberedelsene? Har dere kommet godt i gang? Her har vi alt i hus bortsett fra sprinkelseng, babycall og litt stelleutstyr. Ganske så klar med andre ord;D Gleder oss i hjel til prinsen kommer!! :-)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 32 uker her og lese de plagene dere skriver om er jo som å ha skrevet det selv! Derfor takker jeg litt for denne siden:) Er 1. gangs fødende og blir litt redd for alt dette nye som skjer med kroppen min. Har vært i utrolig fin form før siste uken. MASSE kynnere og et bein som "dabber" av hver gang jeg reiser meg...bekkenet er blitt mye verre, lite søvn, trøtt og slapp...føler meg også ganske gretten siden jeg har så vondt i ryggen. Men det er såååå verdt det:) Gleder meg så masse til lille Sebastian kommer til verden at jeg helst har lyst å sove de to neste mnd:) Synes tiden går ganske fort da! Så gleder jeg meg masse til å flytte inn i det nye huset vi har fått! Til å handle inn nye pynte ting og nye møbler til babyrommet.(selv om gutten skal sove med på soverommet med oss 1.året sitt:) Herlighet..nå tok jeg helt av her med skrivingen! hehe
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er 32+2 i dag og jeg har vel fått orden på det jeg trenger av utstyr til den lille.Vogn,bilstol og seng står på lager på butikken,synes det er greit,så slipper vi å ha det hjemme,tar litt plass. Det som plager meg,er at vi trenger et nytt sted å bo,må ha et soverrom til og det har vi ikke fått tak i enda,håper at det snart er i boks. Har masse kynnere og maserier,murringer og bekkenløsningen,så jeg er ikke helt i toppform kan en si. Gleder oss veldig til Karsten-Emil skal bli storebror og lille Svanhild-Krestense er i armene mine.
nussie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2008 Ja plagene er vel ganske like hos oss for tida.Syntes det er ganske plagsomt med de stramme kynnerne for tida.Ellers går det mye i vann og er sikkert på do 30 ganger om dagen..hehe;)) Her er utstyr i hus.mangler bare baby call,gardiner til baby rommet og noen små ting.ellers har de store tingene vært i hus ganske lenge nå og vi bare venter på at lille jenta skal komme om ca 7 uker:)
student med mage Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 hei, 32 uker idag:) Er fine dager, har akkurat avslutta studiet, så går hjemme og koser meg med babytøy- vask ol. Er for det meste i fin form, og vet enda ikke hva kynnere er!? så har neppe hatt det da... men er dessverre plaga med mye smerter i det ene setet, sitter liksom nederst i ryggen, men ut på rompa, ikke i ryggen.. dette gjør at jeg ikke kan stå på en fot, ikke engang legge tyngden på den. skulle vel vært hos doktorn en tur.. noen med lignende erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå