MilleMamma Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Vi har akkurat vært på en ul i uke 26+3 hos en privat spesialist. Han trodde først det var jente... men så dukket det opp noe som kunne ligne en snopp, så da var han så usikker at han ville ikke si noe sikkert. Vi slet lenge med å se mellom beina fordi navlestrengen lå der. Er kjempe forvirret. Har lagt ut bildene på siden min. Ta en titt... Hva tror du????
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror det er jente, pga de tre typiske strekene, men hvem vet? Ta dere en tur på 3D UL, da får dere det ganske tydelig..
MilleMamma Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 Glemte å nevne at på ord ul så sa jordmora at det var en gutt. Er kjempe spent og nysgjerrig! Er ikke overbevist om at det er det ene eller andre... Er bare forvirret. Det blir ekstra spennende å føde nå som vi ikke vet... hehe Morsomt hvis flere har lyst til å gjette hva det kan være
mammmma***fødeklar*** Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 He-he... Dagens nøtt... Bare vent noen dger nå så kommer frustrasjonen! Fikk vite jente i uke 20 og nøyaktig som du i uke 26 ble det observert noe som kunne være en snopp. Den erfarne gynekologen turte ikke si hverken eller da. Sitter her i uvisse, begynner å bli mektig frustrert over å ikke få vasket opp tøy i riktig farge da jeg har begge kjønn fra før. Skal rett nok tilbake den 30 juni, men babyen minn sitter blegg fast i seteleie så får vel ikke vite mer da... Lenge leve spenningen... Angående tippingen blir det med meg som med deg enten jente med navlestrengen som snopp eller gutt:-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror det er gutt, litt fordi det bildet med strekene er de så "runde" i fasongen. Har sett på endel UL bilder på nettet (Google bilder) av både gutter og jenter, og da ligner det mest på guttebildene. Men helt sikker er man jo aldri før barnet kommer ut
temine Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Synes det ser veldig ut som en jente jeg da. Minner om det vi så da jeg gikk gravid sist...og ser ikke noe ut som gutten vi har i magen nå i alle fall. Jeg vet 100 % sikkert det er gutt pga fostervannsprøve da, og der så vi veldig tydelig en tiss og ballene. Syns dette så ut som en jentes tre streker. Blir spennende å se hva som kommer frem til sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå