Gå til innhold

Mange som ammer enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye og hvor gammelt er barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har begynt å trappe ned nå. Får flaske på morgenen og pupp på kvelden (er snart 17 mnd og puppegal, så jebber litt med å holde puppen innenfor genseren på dagtid... hehe)

Skrevet

jepp, men ikke på dagen lengere. 16 mnd.

Skrevet

Har en liten gutt som har hatt spisevegring mot fast føde. Har endelig begynt å løsne nå. Så nå ammer jeg bare 6-7 ganger i døgnet. (Eller, det har vært sånn de siste to døgnene :) )

Skrevet

jaddddaaaa....hehe....hun er 16 måneder og forguder puppen over ALT på denne jord....prøver så godt jeg kan å begrense det til når hun skal sove på dagen og kvelden/natta.... slitsomme greier spør du meg, siden hun maser om pupp HELE dagen....hehe....:o)

Skrevet

men har ikke samvittighet til å slutte heller da.....:/

Skrevet

Ammer snuppa på 16 mnd enda. Kveld, natt ,morgen + en-to ganger på dagen. Hun gir ingen signaler på at hun vil slutte med det første...

Skrevet

Han er 14 mnd. og ammer om morgenen. Ellers får han vann til alle måltider.

Skrevet

Ammer morgen og kveld. Og ellers hvis hun vil. Snart 14 mndr.

Skrevet

Morgen, kveld og 1 gang på natta. Snart 14 mnd.

Skrevet

Ammer gutten min på 14 måneder ca 3 ganger om dagen. Ekstrem om morgenen. Litt pinlig ute blant folk når han faktisk drar puppen ut!!!

Alle på jobben mobber meg. Der sluttet alle ved 7-9 mndr alderen...Men det er bare vennskapelig tulle mobbing. Tar meg ikke nær av det:)

Skrevet

Jeg ammer fortsatt jenta mi, og hun er 14 mnd. Jeg gir henne 2-4 ganger om dagen, og det ser ute som hun blir mer og mer glad i pupp.

Skrevet

12.5 mnd får pupp tre ganger om dagen. Morgen, ettermiddag og kveld. Han mener selv han godt kunne fått et par ekstra iløpet av dagen, da :)

Skrevet

Hun får når hun vil.

Er alt fra 1 gang til 4 ganger om dagen ca

Skrevet

Her blir det gitt pupp på morgenen og en sjelden gang etter kveldsmaten. Hun fyller to i sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...