hvemerjeg? Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg går rundt og er kvalm, og urolig i magen. Jeg er redd for å ta tog, redd for å gå steder med barna hvor det ikke er do i nærheten. Det plager meg skikkelig! Noen som har hatt tilsvarende problemer, som kan komme med tips. Jeg tror jeg har et ganske normalt kosthold. Lurer på om jeg skal forsøke å kutte ut alle melkeprodukter.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Har du vært hos legen? Har du vært slik lenge eller kom det plutselig? Spiser du fiber, drikker vann, spiser variert osv? Tro melk kan gjøre magen urolig ja, vurderer å kutte litt selv.. pga mageproblemer.
hvemerjeg? Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Det har vært sånn i ca ti år nå. Er skikkelig lei, og merker at problemet blir større i forbindelse med alt jeg nå har lyst til å ta med barna på, men som jeg ikke alltid tør. Lurer på om jeg skal bestille en time hos fastlegen.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hmmm, jeg har fått beskjed om magekatarr som blir verre under stress. Smertefulle tak + kjempeoppblåst mage da.. Veldig vondt og sjenerende å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå