Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 I dag har jeg ringt som en idiot for å finne ut om jeg kanskje har tatt skade av at jeg falt i trappene igår. Ringte først til fødeavdelingen, de satte meg over til sentralbordet som skulle sette meg over til vakthavene lege på gyn, men hun/han var opptatt med en pasient. Så hun ba meg ringe opp igjen om en times tid, som jeg gjorde. Da ble jeg satt over til en sykepleier som igjen satte meg over til sentralbordet. Fordi hun mente jeg burde snakke med vakthavene lege på gyn, så han kunne vurdere situasjonen. De calla på han, men han var plutselig under en ny operasjon som ville ta nye 20 min. Så da ringer jeg opp igjen om 20 min. Får vel til svar av legen at nei, det er ingenting å bekymre seg over og alt denne ringingen vil bare ver forgjeves. Har jo blåmerker så og si over alt, og har vondt i korsryggen og delevis i magen idag. Men føler jeg kanskje er hysterisk og ikke har en grunn til bekymring. ÅÅÅHHR!
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Begynner å bli fortvilet nå Nå ba de meg ringe opp igjen om en times tid. De var opptatt med keisersnitt, og har fullstendig forståelse for det. Men de bør kanskje ha andre alternativer da? Ja ja, jeg får vel bare kose meg her med smertene mine og håpe på at det ikke er noe farlig. Kjenner jo spark, er bare helt øm i mageregionen og i korsryggen. Vil egentlig begynne å grine, men det hjelper vel fint lite det også!
Tuttelure Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 tragisk at de ikke tar deg på alvor syns jeg... prøv igjen, mas inntil du har fått den hjelpen du føler du trenger, til at du kan klare å slappe av og være fri for bekymringer..
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Det som er merkelig med det hele, er jo at de folka jeg har pratet med til nå virker å ta meg seriøst, hun siste sykepleieren jeg pratet med sa åj og var bekymret i stemmen sin. Men jeg blør jo ikke, men en trenger jo ikke blø for at det skal være noe i veien.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Ta en tur på legevakten!! Sannsynligvis har det gått bra, men det er IKKE bra å gå og bekymre seg! Synst du skal ta deg en tur på legevakten og sannsynligvis sender de deg på sykehuset for en sjekk! Lykke til
Nagilimia Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Jeg hadde også tatt meg en tur på legevakta men alt er nok i skjønneste orden.
myk1+1=2 Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Hvordan går det ? Kom du igjennom på tlf ? Kan legge til at både min søster og jeg(i forrige svangerskap) klarte å falle, jeg i uke 30 og hun rundt samme tid og det gikk fint...
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kom heldigvis gjennom til slutt og fikk snakket med legen. Hun mente at så lenge jeg ikke hadde direkte smerter i magen og ikke hadde blødninger hadde jeg ingen grunn til bekymring. Fosteret ligger ganske trygt inni fostersekken omringet med fostervannet så jeg kunne ta det helt med ro. Og det gjorde jeg virkelig, roet meg ned med engang jeg hørte det. Er ikke noe godt å bekymre seg så nå skal jeg være mer forsiktig fra nå av, takk for alle svar:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Så flott! Uhell kan skje, men da er det godt å få sjekket det opp, slik at du slipper å bekymre deg i tillegg. Kjempeflott at det gikk bra. Lykke til videre i svangerskapet
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Uff da,kjipt at de ikke kunne gi deg svar litt før liksom. Det kommer vel litt an på hvor langt du er kommet i svangerskapet vel? Viss babyen ikke er så stor,så ligger den jo godt beskyttet,ifht viss du er i slutten av sv.skapet,der babyen er stor liksom..
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Er 17 uker på vei. Tror nok det har litt å si hvor langt du er på vei ja. Om det for formodning skulle vært noe galt (noe det heldigvis ikke var) hadde de nok ikke kunnet gjort noe som helst. Babyen er jo mest sannsynlig ikke levedyktig så tidlig. Ganske trist å tenke på, med tanke på hvor mye du har gått i gjennom i løp av de 17 ukene.
gerd Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ville ikke stresset mer med det. Du kjenner liv så barnet har det bra. Det eneste de kan sjekke på sykehuset er om barnet er i live eller ikke og det vet du jo at det er siden du kjenner det. OG som du seier selv, er det fare for barnet kan de ikke gjøre noe likevel. Morkakeløsning skjer ikke nå uansett. Sov Godt og pass deg i trappa heretter ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå