Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Venninna mi er gravid...igjen...! Da vi skulle prøve på nr. 1 for noen år siden, var hun på ferie med noen andre venninner. Midt i ferien erklærte hun at hun tok siste pilla så fikk de se hva som skjedde. Vi reagerte alle, fordi forholdet hanglet, de hadde ikke jobb og bodde på ett rom hos mora hennes. Jeg ble gravid, og en mnd etter var hun også gravid. I løpet av graviditeten ble hun surere og surere fordi min mann var opptatt av magen min som vokste og gledet seg. Typen hennes var ikke interessert. Jeg prøvde å forklare for henne at det er sånt som skjer når du lurer en mann til å bli pappa. Da løy hun og sa at de hadde planlagt dette lenge. Pussig, for typen visste ingenting. Da guttene våre ble født kom det sure igjen. Og hun forlangte at min mann skulle være liksompappa for hennes gutt også, fordi han trengte en pappafigur. Forholdet deres ble slutt etter kort tid. Etter et par år sa hun at hun lurte på om hun skulle lure han til en til, fordi det var så viktig å få barn med samme far. De hadde seg en gang i blant. Så ble hun gravid, men mistet. Vi tenkte takk og pris, og hadde en skikkelig prat med henne. Trodde at nå gikk det inn, men nei. I går kom meldinga, hun var gravid igjen, og denne gangen hadde typen lovet å forandre seg. Hallo, ADHD er vanskelig å forandre. Nå går hun rundt og er kjempestolt over at vi skal være gravide sammen igjen. OG at dette bare er tilfeldigheter. Ser at sønnen hennes sliter med en del ting, og jeg bekymrer meg over hvordan det skal gå når det kommer en baby til der. Han slår så fort han ikke får det som han vil, og jeg er redd det kommer til å bli masse sjalusi med ny baby. Uff, hva skal vi gjøre? Blir så oppgitt. Mannen min er sjokkert han og. Over at et menneske på over 30 kan være så naive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå