Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Ut ifra definisjonen i overskriften på siden her, så hører jo egentlig alle som har/akkurat ferdig med mensen til på 1. tri. hi hi. Måtte bare få sagt det. Har enda ikke testet positivt, men bestilte strimler på billigetester i dag. Skal ikke teste før jeg får de...(blir vel ons el tor) Huff jeg kjeder meg jeg :-)
Truseprinsesse Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Du er ikke 3+4 dager på vei dersom du ikke er gravid da. Jeg testet positivt da jeg var 3+3 og det er jo den eneste gangen jeg har vært 3+3. Må ha positiv test.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Står jo ar 1. tri er fra første dag i siste mens. Og det er 3 uker og 4 dager siden. derfor er jeg 3+4 i dag... Kan jo godt hende at jeg får positiv test etter ikm. Jeg vet jo at jeg hadde sex både før og etter el. Kan jo være det er et eller annet som prøver å klore seg fast inni der... Hehe Bare noe jeg satt og tenkte på i ste. Ikke for å provosere eller noe sånt.
Bella Swan Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Det står at 1.tri er fra første dag i siste mens fordi det er slik man finner ut termin!! Men er ikke i 1.tri hver mnd for det, man er i 1.tri når man har fått en posetiv test.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Man kan ikke tenke sånn, det ville i såfall være ren flax og tilfeldigheter.. Hva med de som går på prev?? Er de også 3+4 da mens de venter på neste mens?? Blir jo litt tullete.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Var jo egentlig et tulle innlegg, fordi jeg kjeder meg sånn. Men det går jo faktisk ann å tenke sånn :-) Har hatt murringer og stikkinger i magen siden 3-4 dager etter el. Vært skikkelig trøtt og småkvalm siste uken, men får ikke utslag på grav test, fordi der er for langt unna ikm. Ingen som kan bevise at jeg ikke er gravid, men det kan jo heller ikke bevises at jeg er det. Og skulle mensen komme etter hvert, kan det jo godt hende at jeg har vært gravid, men at frøet ikke klarte å klore seg fast av en eller annen grunn. Bare sitter og kverulerer litt :-)
hope<3<3 Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 hehe. Tror nok en blir veldig lett skuffa hvis en skal tenke sånn hver mnd. =)Men forstår jo at det er litt spennende hehe. Men jeg ville ikke ha tatt helt av me det. Men lykke til ihvertfall;)
bomsa Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Djises....mange gravide som er nærtagende og tar alt bokstavlig her... Stå på fruen....;-) Vi er dessuten mye hyggeligere inne på "bli gravid"...
Veslesnuppa Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Lykke til vennen min:) Selv er jeg ca 4 uker på vei:) Tror jeg. Ringe lege i morgen.
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Hehe artig tenke måte:) får håpe du er gravid eller at du blir det snart. fært så mange som svarte litt små frekt her da. hormoner som slår ut;p tehe
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Skjønner tankegangen..hehe Håper du vil stå med en positiv test i hånden om noen dager ,slik at jeg virkelig kan ønske deg velkommen inn til 1 trim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå