JegOgGullet Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Fytti helvete har sååå fylleangst i dag! Ble kanskje litt for mye vin i går og i dag sliter jeg max!! Skjelver og skvetter for ingenting. Begynte til og med å grine da tlf ringte fordi jeg skvatt.. herregud. Noen tips her? Hehe, samboer er likedan og vi ligger på hver vår sofa gjemt uder dyna nesten:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Har virkelig til gode å oppleve at gode tips mot fyllesjukeangst virkelig hjelper. Min medisin er faktisk å ikke drikke så mye dagen før, hehe. Kan faktisk være til litt hjelp, selvom det åpenbart er for sent for dere nå. Lykke til! Det går bedre i morgen. (Sorry at jeg ikke var til mer hjelp, men ond som jeg er ble jeg litt glad for at noen føler seg verre enn meg i dag, UGH).
Feit og freidig <3 Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 He he- kjenner meg igjen her....Prøv med litt sex- det hjelper ofte;-) Vel,angsten er vel ikke lettest å gjøre noe med men fyllesjuka er greiere å håndtere: Lag dere en skikkelig sterk suppe med masse stæsj i og spis den med masse vann til.Pleier å hjelpe meg ihvertfall;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå