Gå til innhold

Bruker dere bilsetet mye på understellet til vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har teutonia s3 og maxi cosi bilstol. Vi har ikke kjøpt adapter enda og jeg er litt usikker på om det er nødvendig?

Bruker dere bilstolen ofte på vogna, eller er dette noe et produkt man ikke trenger som butikkene tjener penge på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

Heisann! Vi har en quinny buzz vogn, med adaptere og maxi cosi bilstol. Vi har brukt understellet og bilstolen kjempemasse. For babyene ligger så godt oppi bilstolen, så da slipper en å bryte opp i søvnen og roen om en skal på butikken, eller en kjapp tur på kjøpesenteret el. lignende... Men har ikke brukt denne kombinasjonen til lengre trilleturer! :)

Skrevet

Vi brukte det nesten aldri

Enten så dro jeg på storsenteret for å shoppe og da la jeg ham over i vognen eller så gikk jeg dit jeg skulle og da å han jo i vognen.

Vet ikke hvorfor vi så og si aldr brukte det, ser jo at det kan være smart på lynbesøk i butikken.

Så egentlig litt for mange små som lå i de setene over litt for lang tid på senteret så fikk litt "imot" det.

Skrevet

Må man ha adapter for å kunne bruke maxi cosi bilsetet på understellet til quinny vogn? I så fall....hva er vanlig pris for det??

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...