Gå til innhold

Er det noen som drikker alkoholfri vin her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes vin er godt, spesielt på sommeren til skalldyr. Drikker svært lite i løpet av året, men nå skal vi snart på ferie og kunne tenkt meg å tatt et glass alkoholfritt vin. Noe som har gode forslag både til hvit og rød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en stor vinelsker til vanlig og de alkoholfrie jeg har smakt smaker virkelig ikke vin, dessverre. Men Ariel går for å være den som skal være best. Dyr er den også nesten 100 kr (den røde)

Jeg har stort sett holdt meg til Munkholm, syns det er et mye bedre alternativ en alkoholfrivin. Det passer også godt til skalldyr.

Skrevet

Er dessverre ikke så mye god alkoholfri vin. Like greit å drikke saft da...

Jeg sverger da heller til munkholm (spesielt munkholm hvete er kjempe god) Ellers så unner jeg meg et bitte lite kvart glass med vin bare for å få smaken i munnen. Trenger jo ikke drikke seg utørst på vin, bare dyppe tunga oppi for å kjenne smaken...

Skrevet

Kjempe flott! Tusen takk. Er dessverre ingen øldrikker, har smakt munkholm, men er ikke så glad i det. Skal prøve Ariel sin :)

Skrevet

Det er virkelig ikke noen vits å prøve Ariel sin heller, selv om den går for å være en "god" alkoholfri. Det er ikke vin, det er ....skvip. Drikk vann, farris eller hva som helst, bare ikke kast bort pengene på alkoholfri "vin". Beklager å skuffe deg!

Skrevet

Jeg har kjøpt "frisk og frodig" eplemost fra Sauar gård.

Får den i BiB på MENY, så det blir litt som vin...Veldig god til det meste av mat, og ikke for søt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...