Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men finner det ikke noe sted - har sett en på internett, men med en søm midt over magen - den var ikke no' fin. Noen som har noe tips om hvor jeg kan få tak i det???? (ja mange synes sikkert det er harry/utrendy m.m - men det får bli deres smak) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.motherhood.com har sånn, men i shorts, ikke lang bukse. Mulig det kommer med lang bukse til høsten. Og så fant jeg denne siden:

http://www.bambinoparadise.ca/overalls.htm

Jeg synes ikke de er harry. :-) Jeg liker dem også veldig godt og har lyst å kjøpe.

Skrevet

Tror de sluttet å produsere de på 80-tallet en gang ;)

Skrevet

Jeg hadde en forrige gang. Kjøpte den på H&M.

Den ligger bortpakket for øyeblikket. ;) Lite brukt, hvis du vil ha den for en symbolsk sum så bare si ifra;)

Skrevet

Åh! Tuller du, det har jeg også så lyst på... jakta rundt i bergen på lørdag men fant ingenting...

Si fra hvis du finner i butikk eller på nett, så skal jeg også gjøre det samme! :)

Skrevet

Cubus hadde ikke. Har funnet en butikk i Hamar som kan bestille opp, husker ikke navnet på den. Skal finne ut av det. Det gikk nok ikke ut på 80-tallet med mamma-snekkerbukse, for det har vært en greie i alle år, men etter 2000 kom det så mange andre fine mammabukser, så de fleste har sluttet å ta de inn. Veldig mange gravide elsker disse snekkerbuksene, inkl meg - jeg assosierer det faktisk også med å være gravid, noe jeg er stolt av. Disse her http://www.bambinoparadise.ca/overalls.htm

var også litt fine, men det ser ikke ut som det er typiske mammabukser, og kan bli litt trange over magen, er jeg redd for. Hmmmmmmmmm...................jeg får leite litt videre. Fint om noen har noen tipser meg hvis de finner en fin ola-mamma-snekkerbukse :o)

så får jeg heller være litt lite trendy ;-) thihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...