Mamma for 3<3 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hvor tidlig kan man høre hjerteslagene? Og når kan man se hvilket kjønn det blir på UL?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Tror det er rundt uke 8, men er ikke sikkert du hører noe før du er over 12 uker. Kommer an på babys/ morkakens plassering ol.
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 mener det stod fra uke 11 på babywatcher pakningen. At en kan finne hjertelyd fra uke 8 stiller jeg meg meget meget tvilsom til..det må en UL til for å påvise hjerteaktivitet da! Men vær obs på at det ikke er sikkert at du finner hjertelyden i uke 11 heller..Jeg fant den på første forsøk, men det tok dager før jeg fant den igjen..så ikke få panikk om du ikke finner den med engang:)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 jeg leste en gang her inne på BIM at en hadde fått vite kjønn i uke 13...jeg var på UL 14+4. da låg navlestrengen midt i skrittet så var veldig vanskelig å se kjønn..fikk vite det på ordinær da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå