Gå til innhold

dunket hodet . hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff..skulle få lillegull på 7mnd til og rape i senga før vi sto opp så knagget han hodet i veggen bak, herregud..det går fint med han,har ledd og kost seg.kan ikke se noen kul..men bør jeg ringe lege alikevell? føler meg som verdens verste mamma..gud så jeg har grått..tårene kommer bare jeg tenker på det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at det var nok pannen som fikk seg en dunk

Skrevet

Tror ikke du trenger og bekymre deg så lenge han ikke er sløv og bare vil sove.

Gutten min datt ned trappen da han var 11-12 mnd det er er dårlig mor det,trodde jeg skulle dø av dårlig samvittighet,men det gikk kjempefint,rullet liksom sidelengs så han slo seg heldigvis ikke,de små tåler myyye.

Skrevet

ok,føler med deg der ja..tror også jeg dør av samvittigheten snart :( huff.uhell skjer men jeg føler meg helt forferdelig.det var jo min feil..huff godt han ikke er sløv da..takker for svar.

Skrevet

Jeg har dunket hodet til vesla på 6.5 mnd et par ganger.. En gang når jeg skulle ut fra badet og dunket hodet i døra, og en gang som deg at jeg la henne over skulderen og *dunk!* rett i veggen.. begge gangene ga hun bare fra seg en irritert sutrelyd rett etter dunket og virket helt fin etterpå.

Jeg ringte og spurte svigermor som holdt på å le seg i hjel av meg og hysteriet mitt. Så lenge det ikke var veldig hardt og han virker fin så er det nok ikke farlig. Vi dunker jo hodene våre selv mange ganger!

Skrevet

huff. ikke misforstå meg,men godt å høre at jeg ikke er den eneste.. og ja de tåler nok mer enn vi tror..gråt til jeg brakk meg og tårene kommer hele tiden...huff..går bedre nå da siden han hviler seg (heldigvis den faste hvilen sin,så det har nok ikke med dunket å gjøre)

Skrevet

Huff du er ikke alene... dunket hodet til min tre mnd gamle gutt opp i en hylle over meg når jeg skulle løfte ham opp og tulle me han.. Hørtes hardt ut, men han gråt i 30 sekunder så var det over. Ikke noe kul og han har vært helt vanlig etterpå.. De tåler mer enn vi tror disse små. (tenk hva de måtte gjennom når de kom ut av oss...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...