vipsen*en av hver* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 min jente på 12 uker(i dag) har de 2 siste nettene sovet helt rundt.. fra ca 19.30-7 og i natt fra ca20-08 .. så herlig..tror jeg har gitt ho for mye mat.. er no ca 7 kg (jeg veide meg først og så hadde jeg henne på armen) for det virker som ho ikke er sånn veldig sulten så ofte lengre.. Får bare mme og drikker no ca 200 ml per flaske ca 4-5 flasker i døgnet..hvor mye mat for deres barn?? av de som får mme. ikke så lett å vite når en ammer.. hvor mye veier de??
Labambie Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Så deilig! Gratulerer så masse!!! :) Min jente er straks 5 mnd og hun får 145 ml mme 6 ganger i døgnet pluss et bittelitte grøtmåltid. Husk at de ikke skal ha mer enn en liter mme i døgnet da! Gratulerer igjen med nattesøvnen! Her er det fortsatt opp en gang på natta...
vipsen*en av hver* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 da har ho sikkert fått for masse.. for noen døgn har ho fått mer en en liter... får vel beskjed av helsesøster på tirsdag da.. hmmm.. ikke alltid like lett å vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå