Gå til innhold

Min beste venninne knullet eksen min i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er så overlykkelig!! endelig fikk jeg bevist at han var nettopp den drittsekken jeg trodde han var!! han var her på besøk i går. kom med gave, og ett kort hvor det sto hvor høyt han elsker meg. at han vil vi skal gifte oss, og at han ikke kan leve uten meg. Fikk flere sms fra han i går om det samme.

Så blir jeg vekket av tlf kl 7 i dag tidlig. en annen venninne av meg som ringer og er helt fortvilet. kunne fortelle at hun hadde kastet eksen min og vår venninne ut av sengen sin. (bestevenninnen min skulle overnatte hos henne).

Nå trenger jeg ikke gruble lengre. endelig skal jeg klare gå videre i livet :o) jeg gjorde d riktige med å kvitte meg med denne fyren!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og siden du er så glad kan du ha det litt morsomt i tillegg:

Neste gang du treffer bestevenninnen din serverer du henne en historie om at han har en eller annen kjønnsykdom F.eks vorter. Legg på i det vide og brede og fortell henne en annen dag at det bare var fleip.

Selv om du er overlykkelig for at hun gjorde det er det tross alt ikke snilt av en bestevenninne å gjøre noe sånt. Så en liten søt hevn er helt på sin plass:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg får en drøss med sms fra begge to nå. de er skuffet over meg. at jeg kan tro noe slikt om de osv. de hadde bare pratet. jeg har bedt begge to om å kose seg sammen, og holde seg langt unna meg.

En ting er at de faktisk har gått bak min rygg og gjort noe slikt, en annen ting blir d når de faktisk er falske nok til å klare å lyge om det når de vet de er blitt tatt på fersken!!

HI

Skrevet

lik en ex av min søster. Hun gjorde det slutt. Han drev å sende henne blomster hele tiden, kjøpte gullklokke osv osv. Så fridde han haha

Hun ville ikke ta han tilbake da.

Etter en stund får hun vite han har gjort ei anna ei gravid

Å når hun da regnet etter, så var den dama der allerede gravid da han fridde.(han var jo uviten da , men likevel)

Tenk visst hun hadde tatt han tilbake og bestemt seg for å gifte seg da ? Så skulle han få vite han skulle bli pappa og det med ei anna ei.

JA MANNFOLK

Skrevet

Kanskje du heller skulle finne deg både ny bestevenninne og type?

Skrevet

fy faen..nei,du fortjener bedre enn det..la dem bare sitte der med samvittigheten og løgnene sine..tenk at det var for det beste,nå vet du sannheten om hvordan begge er..du finner deg en skikkelig mann å kos deg med en annen veninne..klemmer

Skrevet

Jeg var faktisk veldig i tvil om hvor følelsene mine sto. jeg synes utrolig synd på han. han hadde det jo så vondt stakkars!! :P

venninnen min viste godt jeg vurderte gi han en ny sjangse. takk og lov for at jeg ikke gjorde d!!

det beste med hele greien er å oppdage at jeg ikke ble lei meg. det betyr at jeg virkelig er komt over han!! og at venninnen min gjorde dette sjokkerer meg heller ikke. forrige helg var hun i seng med en annen venninne sin eks. sånne mennesker trenger jeg ikke i mitt liv :)

Skrevet

annonyme over deg :)

Hun gjorde deg en tjeneste da hehe..så slipper du å føle synd på han drittsekken igjenn.

Og greit å finne ut hvilken venner man har også.

Så det er ex nr 2 hun knuller altså? Gjenbruk haha

Tar de som venninnene har knullet først haha

Skrevet

meldingene tikker inn fremdeles. de pratet om hva han skulle gjøre for å få meg tilbake påstår de. haha!

og ja, dette er ex nr 2 min venninne knuller. jeg sa rett ut til hun hva jeg mente om det sist hun gjorde det, så hun vet hvor jeg står i slike saker. det finnes nok av menn her i verden om man ikke skal ta holde på slik.

HI

Skrevet

Enhver må da få knulle hvem han/hun vil så lenge dem ikke er i noe forhold!!!!

Skrevet

Når man intens prøver å få noen tilbake, så går man ikke å knuller noen andre, og ialfall ikke bestevenninna til den personen han vil ha tilbake.

Skrevet

¨Nå er det nå engang slik at menn ikke nødvendigvis knuller med følelser. Helst bare med pikken. Så at han virkelig mente at han ville ha Hovedinnlegger tilbake tviler jeg egentlig ikke på.

Skrevet

Godt. Men husk å kjenne på det om du er litt såra og.

Fint å få det bekrefta. Eksen min dreiv på sånn og. Kjøpte gaver, skrev kort og dikt og håpet at det skulle bli oss to igjen.. Også drev han og sendte bilder av utstyret sitt med flagget til topps rundt omkring, og hadde flere jenter på vent. Sånne er det ingen vits i å samle på. :)

Skrevet

Det eneste som er sårt er at hun kunne gjøre noe sånt... hadde det vært en som ikke vet absolut alt om hvordan ting hadde vært mellom oss, hadde det vært en ting. men dette vennskapet er deff over...

HI

Skrevet

Du skriver ingenting om om de faktisk var sett mens de hadde sex, eller om de bare ble funnet sammen i samme seng?

Hvis de bare lå i samme seng kan det jo hende de faktisk bare pratet.

Uansett greit for deg å ha fått vite hva du ikke føler for han, men med tanke på hvordan man behandler bestevenninnen bør det virkelig ha skjedd noe.

Skrevet

ex=man er ikke i et forhold lenger. Hvorfor i allverden skulle ikke venninnen din få kose seg litt?

Skrevet

Ikke snilt av en av en bestevenninne å gjøre noe sånt?! Mener du da at det er forferdelig at hun hadde sex med bestevenninnens eks?! Hva i all verden er "ikke snilt" med det? Om det hadde vært bestevenninnens kjæreste hadde det vært forfordelig, men det erjo snakk om en EKS!

Herregud så latterlig. Storm i vannglass.

Skrevet

I alle normale vennegjenger vet man utmerket godt at ekser til venninnene eller vennene roter man ikke med. Dette gjelder både gutter og jenter og handler om respekt for vennene sine. HI kan være glad hun fant ut både eksen og "venninnen" sine rette jeg så slipper hun å kaste bort mer tid på noen av de.

Skrevet

Og hvis man vil rote med en eks, så sjekker man stemninga først. Dvs spør om det er greit!

Skrevet

Du dropper vel "bestevenninnen" din med det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...