Gå til innhold

da hopper jeg videre jeg også:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

da var jeg kommet så langt at jeg er i 2.trimester:)

endelig, det har vært noen lange uker både med mye følelser og bekymringer, men jeg er så glad får at alt har gått bra så langt.

ble mye sikkrere etter jeg kjøpte meg en babywatcher, fikk til å høre hjertelyden alerede i uke 10:)

noe som var veldig rørende.

 

jeg ønsker alle lykke til videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp kommet hit:)

Hvor kjøpte du denne babywatcher??Og hvor mye kostet den?

Høres flott ut å ha en slik hjemme:) Er det slik en jordmødre bruker?

 

Og lykke til videre i svangerskapet!!:)

Skrevet

For en glad melding, ble helt rørt da jeg leste profilen din!Dette fortjener du virkelig!!

Masse gratulasjoner og lykke til videre på 2 trim!Du har noe utrolig i ventet!!Gled deg!

Skrevet

jeg kjøpte min brukt men du får kjøpt nye på www.babywatcher.no det er ca1200 kr det er snakk om, det er et ultralyd apperat så det er jo nå av det samme som jordmor bruker vil jeg tro:)

anbefaller allefall dette apperatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...