Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 A la selvbruningsspray for toåringer, misbruk av handicapplasser, eller andre klassikere med tydelig spor av dr.yppert? Slike tråder er forutsigbare, men morsomme, synes jeg. Mange indignerte svar, en HI som blir mer og mer gal utover i tråden, og noen få smartass som avslører HI, mente ofte til ingen nytte, da mange ikke leser annet enn hovedinnlegget likevel. Synes dere sånt er morsomt?
Dunder Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Ja, noen tlleinnlegg er veldig morsomme, men ikke alle. Har sluttett å lese Yppert sine for alle er liksom så like.
lillefot Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Enig med Dunder her. Dropp å svare på innlegg som er innlysende tullete, så blir det jo fort borte. Problemet er vel de som må svare på alle og tenner på alle plugga, da har jo HI oppnådd det h*n ville.
tante grusom master of law Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Synes det er litt kjedelig. Man ser jo så tydelig at det er yppert. Det eneste som er morsomt er at folk ikke skjønner det, selv etter en rekke avsløringer.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Det er jo gøy med litt action her inne da;) Litt kjedeligt med bare innlegg som; hva syns dere om dette navnet, har jeg ret til å være sinna på manen min nå osv....Da er det ganske morsomt med noen tulleinnlegg;) Men det morsomste med disse innleggene er vel de som ikke skjønner at det rett og slett ikke er tull og lar seg provosere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå