xxxJulianexxx Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Tror ikke det. Hun er skikkelig furten og sur i dag.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 alt bare bra her også:-) Hvem er surfitta som har forvillet seg inn på denne tråden?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 God morgen i dag også, Yppert! Hehe... Hun av iallefall av den tørre typen... fyrer opp under agurktiden her inne med noen skikkelig tamme spørreundersøkelser. Fint lite krangling her om dagen, bare saklig diskusjon, rødvin og hygge, jeg holder det nesten ikke ut..!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå