yasmina Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Mini paa 2 har vaert litt sutrete de siste dagene og i dag kl 11 kom hhan og sa han ville sove litt, det er naa 1,5 time siden og han sover somregel ikke paa dagtid lengre... Paa tide aa vekke han eller skal jeg bare gaa ut fra at ha av en elelr annen grunn trenger den soevnen ? han har ikke feber....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 det spørs litt på hvor viktig det er for deg at han sovner i kveld. om min er oppe til 10 i stedet for 7.30 en dag så gjør ikke det meg noe
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Får han sove til kvelden da? Kosegutten min har begynt å sove på dagen igjen nå i det siste(også 2 år) men vi setter grense på 1 time, ellers får vi han ikke i seng til kvelden. Nå er det jo veldig tidlig på dagen så hadde kanskje latt ham sove ut nå hvis han trengte det,- men kanskje det er tenner på gang eller noe? Lykke til!
yasmina Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2008 ja,har tenkt tenner for han mangler hjoernetennene og de maa jo komme engang.... Han faar faa sove til kl blir ett, da har det gaatt 2 timer ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå