Mamman til G & M Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Er ca 5 dager til jeg skal ha mensen, men følt meg "rar" den siste uka så tenkte jeg kunne da prøve å ta en test.. Tok en slik first signal test å etter litt kom det fram en svak strek testrommet, som betyr man er gravid.. La testen ifra meg mens alle mulige tanker raste igjennom hode mitt, for så å ta den opp etter litt.. Da var streken blitt ennå svakere, å etter litt igjen helt borte..?? Hva skjer?? Skal iallefall teste på nytt men tenker jeg venter noen dager å tester med cb..
Mamsen87 :) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvor lang tid tok det før den forsvant? Etter en viss tid så skal man se bort ifra endringer av resultatet..
Mamman til G & M Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Hmm.. oi det er jeg ikke sikker på.. Sto på den at man skulle lese av testen etter 3min å etter 10min skulle man se bort fra uansett hva.. Muli dn forsvant etter 4-6min..
Mamsen87 :) Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hmm.. Da vet jeg ikke:) Ta en digitaltest, det er lettest
Mamman til G & M Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Får ta en ny en mot slutten av uken=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå