Bic&Bac Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Når begynte magen deres å vokse så mye at det vistes at dere var gravide? Særlig dere som har barn fra før...
moder3 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Tenkte akkurat å spørre om det samme! :-) jeg er bare i 7. uke enda men synes magen har blåst seg opp en del.. Sikkert mye luft, men kommer den da til å gå litt tilbake før den begynner å vokse skikkelig (må komme inn i brudekjolen om en måneds tid her..)? Dette er min 3., men husker likevel ikke akkurat når jeg begynte få ordentlig mage med de to andre. Vet det var ganske tidlig første gangen, tok lengre tid før det vistes med nr to..
Mamma mjaua Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 er i 7. mnd jeg. mange som ikke ser at jeg er gravid, hvis jeg ikke sier det. er 170 og symfysemålet er på gjennomsnittett. ganske rat hehe. skjedde senest i går da jeg tilfeldigvis møtte en bekjent fra ungdomskolen og snakket med henne.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Samme som jenta88, er i 7.mnd og er ikke alle som ser det. Kommer veldig ann på hvilken type tøy jeg har på da Men magen kom vel sånn at man kunne se at jeg var gravid rundt uke 20. Før det så jeg rimelig lik ut som før graviditeten, bare litt rundere i kantene:P
togutter-08og10 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg fikk ikke gravidmage før uke 17- 18 ca. Men måtte kutte ut vanlige olabukser fra uke 10- 12. (bruker vanligvis veldig trange olabukser og greide ikke at noe strammet på magen) Sikker litt for at jeg la på meg 3- 4 kg i første trimester. spise var det eneste som holdt kvalmen unna.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 jeg er 2.gangs. men det er vel og merke 10 år siden sist jeg var gravid da. har ikke lagt på meg noe, men i uke 12 eller var det uke 13 så var magen 6 cm større enn hva som er normalt. og da var jeg 1kg mindre enn vanlig. syns magen poppet ut med en gang jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå