HH72 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Man ser hovedsaklig hjerteslag, antall fostre og at graviditeten er i livmor(og ikke utenfor). Man kan også se anlegg til armer og ben, men det tror jeg er veldig utydelig. Lykke til!
nussie Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg var på ul i uke 9+,har bilder av det..syntes det ser ut som en bamsemums..hehe;)) Var der fordi jeg ikke ante når jeg kunne vente meg termin osv.
nussie Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Nei har ikke det,har bare ul bildet i mappa mi med helsekortet:)
Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 har bilder av jenta mi i uke 9.... www.minvakrespire.piczo.com
Bic&Bac Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2008 Takk for titten, fine bilder Og så fort du fikk fin gravidmage
Ina25♥med gull i magen Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Var på UL da jeg var 8+5 og så en liten, søt bamsemoms med et bankende hjerte:) Nydelig:) Ser en "stor" kropp, med antydning til armer og ben.. også hodet da:) Så i den forstand ikke mye så se, men likevel så mye å se... Rører ikke stort på seg enda, men hjertet banker og du ser den lille:)
Miss Dynamite Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 hei bic&bac... vel, ang den magen, følte jeg meg bare veldi feit..hehe.. er nå i det siste jeg føler meg litt mer gravid.... hihihi....
temine Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Var inne i 8+4, og ble overrasket over hvor mye jeg så. Var som de fleste her sier mer som en bamsemums...med anlegg til hender og føtter. Så og fingre, og hjerte selvfølgelig, det var morsomt. Så rocka den rundt for seg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå