Makko med to små gutter Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har arvet en dundyne, men er litt usikker på om jeg vil bruke den... -Vet ikke alderen på den(husker self. ikke hva dette egentlig gjalt), og har lest noe om at man bør ha nye dundyner? -Er selv allergisk mot dun (ble det i voksen alder), bør jeg da sky dette i fht junior? Hva har dere valgt og hvorfor?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvis du er alergisk ville jeg ha valgt fiber. Det anbefales generelt ikke å arve senge tøy, da midd og andre ting og tang kan utløse alergi, men jeg tror hvis sengetøyet vaskes godt, og for å være helt sikker, kan du jo fryse det i dypfryseren et par dager. Ellers så er det mange som anbefaler å ha fiber dyne til barn under 6 mnd nettop på grunn av fare for allergi. Vi byttet til dundyne på snuppa da hun var 6,5 mnd, men vi kjøpte ny. Gjør det du føler deg komfortabel med. (vi arvet en seng m/mdrass, men jeg ville ikke bruke madrassen, så jeg kjøpte ny)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå