Gå til innhold

Strips fra billigetester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat testet meg med en sånn stripstest fra billigetester.no Så nå lurer jeg litt her... Det var nemlig to streker der - men strek nr to var ikke så nærme strek nr 1 som det så ut som den skulle være på bruksanvisningen - men litt lenger ned. Håper noen skjønner hva jeg mener her :) Selv tror jeg vel egentlig bare at det er en eller annen annen strek .... Finnes det bilder av slike tester noen steder kanskje ?? Eller noen som har vært borti det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teststreken skal være ca 1/2 cm fra kontrollstreken. Det kan av og til se ut som det er en strek ved den "forhøyningen", der fargestoffet skilles ut. Men jeg har aldri hatt noe som ser ut som en skikkelig strek der.

Hvis du registrerer deg på snartgravid.com så er der et testgalleri der du kan se bilder av tester som folk har lagt inn. Men man må altså være registrert for å kunne se bildene. Var også bilder på pernille.info, men de er tatt bort tror jeg.

Skrevet

Takk for svar! Det var akkurat der streken min var, ved forhøyningen - men det var en skikkelig strek da... Får prøve å registrere meg på snartgravid da - men jeg har bare hotmail adresse og da er det visst vanskelig...

Skrevet

Fant en video på billigetester.no - så nei jeg er nok ikke gravid - streken skulle være rosa og lenger opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...