Gå til innhold

Flere her som er i sin uke 42??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 7 dager på overtid, og har mistet litt troen på at jeg skal føde, he he. Det skjer jo ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er flere... Jeg er 11 dager over termin. Grrr Jeg har også kapitulert litt. Har fått time på føden til onsdag - om det ikke har skjedd noe før. Akkurat nå er det den datoen og klokkeslettet jeg ser frem til. Blir like skuffet hver gang jeg tror noe skjer og magen fortsatt er like stor.

Krysser fingrene for oss at noe snart skjer

Skrevet

Jeg har fremdeles 3 uker igjen til termin da, men sist gang fødte jeg i uke 42, så vet hvor "kjekt" det er å gå så langt over, gitt.. :-S

Skrevet

Jeg vet hvordan dere har det nå..jeg fødte omsider 3. juni, og det var på dagen 14 dager over termin. Skulle på overtidskontroll denne dagen, men fødselen kom i gang av seg selv dagen før.

Vet at ventetiden er utrolig lang og kjedelig....men plutselig så skjer det noe :)) Hos meg begynte det sånn smått da jeg satt på kino. Er den beste kinoopplevelsen jeg noen gang har hatt. Var en fryd og kjenne små murringer i ryggen :))

Skrevet

Jeg er i dag 8 dager over ultralydterminen, som jeg med sikkerhet VET er for sen i forhold til hva som er mulig. Ganske stresset. De skulle ringe meg fra sykehuset for overtidsvurdering i morgen, men jeg vet ikke når fødselen eventuelt blir igangsatt. I henhold til den terminen jeg har beregnet, er jeg 42+2 i morgen... Hvorfor tar det så lang tid? Har helt gitt opp håpet om at fødselen faktisk KAN starte av seg selv jeg også...:-).

Andre som har forskjell i ultralydtermin og mens-termin / unnfangelsestermin?

Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid i dag... Og er KJEMPELEI!! Har ikke time til overtidvurdering før på torsdag :(

Skrevet

Jeg er nå også i uke 42....huff! Er 8 dager over ul termin. Med førstemann gikk jeg også 8 dager over...men da startet riene den 7 dagen. Dagen i går var derfor tung å skuffende...trodde jeg kjente noen tak i natt..voknet til å med av det. Men sukk bare lureri...er lei å oppgitt nå ja!

Skal til jordmor imorgen...var hos henne på torsdag også! Men har ikke fått noen time på sjukehuset ennå...så lenge babyen har det bra å ikke lider noen nød blir jeg ikke satt igang å kan riskikerer å gå 16 dager over..helt sjukt synes jeg! Plana er å syte meg ekstra i morgen...har egentlig ingen andre plager enn at jeg er lei å blir deprimert å av å gå slik.

Noen som vet hva slags sikre ting som gjør at de faktisk setter igang fødselen når man nermer seg 14 dager over?? Kan jeg få det igjennomm om jeg sliter veeeeeldig med å gå pga smerter i symfysen og bekkenet? vet det er litt skitten triks å bruke men hallo...går jeg mer enn 14 dager over kommer jeg seriøst å dø....sukk...sutre...hehe

Skrevet

Er 13 dager på overtid ihht UL-terminen i dag.

+ 15 dager ifht menstermin.

Ingen tegn på umiddelbar fødsel.

Ble strippet både på termin og 1 uker på overtid, men i motsetning til med mine to eldste barn funket ikke det denne gangen.

Babyen vil rett og slett ikke ut!!

Har hatt masse murringer i rygg og mage, men det virker som de bare er der annenhver dag nesten, for plutselig er det helt rolig en dag...

Heldigvis er babyen aktiv, ellers hadde jeg vært veldig bekymret.

Skal på overtidsvurdering i morgen, og regner egentlig med at de setter meg igang da.

Hvis ikke blir jeg litt forskrekket, rett og slett, for jeg fødte en baby på 5 kg sist (da 1 uke på overtid) og førstemann var rett under 4 kg (8 dager over).

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er alene=)

Krysser fingrene for oss alle at vi innen en uke har våre vakre nurk, sukk...

Skrevet

Jeg blir også fryktelig frustrert... Er i dag 8 dager over UL termin, og det skjer ingenting! Jeg skal til kontroll hos jordmor i morgen, og vet at hun da ordner med time til overtidskontroll på A-hus.

Jeg håper imidlertid at noe skjer SNART. Jeg vet jo at han ider inne er av den store typen, over 4 kg foren uke siden... Han kunne jo være litt snill med mamma'n sin og komme snart? Men, men. De kommer jo når de er klare, og det heter seg jo at den som venter på noe fint ikke venter forjeves?

Jeg gleder meg til å møte nurket for første gang, håper bare at det skjer i løpet av kort tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...