Gå til innhold

Hvordan sover deres babyer ( 8-9 måneder) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg både på nattesøvnen og søvn på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 8mnd og sover to dubber på dagen, alt fra 1-2,5t per dubb. Det går 3t mellom hver dubb.

Hun legger seg 1830-1900, og sover da til 0630-0730.

Nå har vi plutselig begynt å våkne 3-4ganger på natt, etter å ha sovet gjennom siden vi kom fra sykehuset. Ammer fortsatt og tror det er like mye kosen som maten hun er ute etter... Men jeg har ikke hatt noe nattevåk til nå, så skal ikke klage. Pluss at jeg synes faktsik det er kos å legge henne inntil meg om nettene, amme og sovne sammen ;) så stresser ikke med avvenning enda... (hun sover i min seng den siste måneden, vært mye syk, ørebetennelse x2, forstoppelse, låsning i nakke,rygg, så da trenger jeg ikke stå opp når hun våkner på nettene men hemper henne rett på...)

Skrevet

og på dagtid sover hun ute i vogn, gjort siden hun var et par uker gammel. må da trilles i et min eller noe slikt... :)

Skrevet

Gutten min sover fra kl 20 til kl 05... Sover 2x30 min på dagtid. Ikke mye:-(

Skrevet

Hei!

Jenten min er 8mnd. Hun sover godt om natten, men er ikke så "flink" til å sove om dagen.

Her i huset er det natt mellom 18.30- ca 08.

Om dagen sover hun en dupp om formiddagen, og en litt ut på dagen. Varierer veldig, alt fra 20min- 1,5time per dupp. Vil anta at hun sover ca 1,5 time i snitt på dagtid.

Skrevet

mini er 9mnd.sover fra 20-21 til 0800-0900 , ca12 timer.og sover ca 2-2,5 timer tilsammen spredd utover dagen.

Skrevet

Her er det natt fra ca 1900-0600. Siste uken har han våknet 0500. Så er det 2-3 lurer på dagtid, alt mellom 20 minutter og 1,5 time. Må helst ikke sove etter 15, da begynner natten mye senere (men dagen starter likevel til samme tid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...