Ellie30 er høygravid:-) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Da jeg skal ha permisjon med 80% av min lønn i ett år, har jeg nå fått beskjed om at utbetalingen av pengene fra NAV er den 25 hver måned. Da jeg gikk ut i permisjon 6 juni, vil jeg får min første utbetaling 25 juni. Men jeg har fått bekreftelse fra NAV på permisjonen og den må jo være på plass først! Når det gjelder en evt. engangsutbetaling av penger for de som ikke har jobbet så vet jeg ikke når man får den. Det er etter man har født, rundt den 25 kanskje?
sjara Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har også fått beskjed om at utbetalingen er den 25. I mitt tilfelle har de imidlertid ikke gjort noen vedtak enda, fordi arbeidsgiveren min ikke har sendt alle papirene om lønn enda. Har fått beskjed om at jeg får lønn fra arbeidsgiver, og at de får etterbetalt av NAV når de trenger det. Synes det høres rart ut, men de får vær så god spytte ut penger til meg, he he
August jente Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 det beste er å få arbeidagiver til å forskutere lønn til deg slik at du får lønn på din lønnsdag vis du skjønner:) for el kan det vist by på en del problemer sier noen jeg pratet med. nav kan ofte være trege. slik at da er det arb giveren din som må krangle med de og ikke du..... hehe. da har du fått dine penger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå